25. 11. 2013.

One Woman's Trash is Another Woman's Treasure

Hello!

Iz ove haljine se praktično ne skidam! Dobila sam ju od prijateljice Ane, kojoj je, nakon godina nošenja dosadila, i od tada je na meni u bezbroj kombinacija... Odličan način za obnovu garderobe u ovim recesijskim vremenima - razmjena s prijateljicama/sestrama/mamom... U ovom sam ju postu kombinirala s kožnom jaknom i ravnim čizmama, a danas malo elegantniji look:

I simply can't stop wearing this dress! I've got it from my friend Ana, who just got bored with it, after she was wearing this dress for several years. For me, perfect new catch! In this post I was wearing it with leather jacket, and today a little bit more elegant look:

Baloner/Trench: MaxMara, haljina/dress:Zara, remen/belt: no name, cipele/shoes: Cinti, čarape/socks: Xnation

Vesta/sweater: Sisley, torba/bag: Ulični Ormar, prstenje/rings: Michal Negrin and Anibasdesign
Inače, baloner sam kupila ljetos u Muggi, u ogromnom MaxMarinom outletu. Ponuda je izvrsna, cijene su višestruko manje od cijena na koje smo navikli od MaxMarinih marki, a Muggia je na dva sata od Zg-a, blizu Trsta. Stoga, ukoliko ste za kupovinu "ozbiljnih" komada poput kaputa, balonera, torbi ili cipela, početkom siječnja počinje i sniženje, pa put pod noge i pravac Muggia!

Želim vam svima uspješan i zanimljiv tjedan!
Pusa, Ilina

Wish you a lovely and productive week!
Kiss, Ilina

Broj komentara: 13:

  1. This dress is just gorgeous and it suits you well!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. odlična je haljina (u oba posta)! meni je najzanimljiviji dio soknica na pete:)
    i ja vrtim garderobu ukrug s par prijateljica, i hvala im na tome! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super baloner i torba!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Baloner je strava! Čula sam za taj outlet i često sam "preko" ali nikako da odemo ciljano tamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja glasam za baloner i ja imam jedan sličan a naišla sam na njega u Soreli Ramondi i ne skidam se iz njega, vječna stvar a opet uz neki dobar dodatak uvijek nešto novo.

    OdgovoriIzbriši
  6. I like the detail on your trench coat and the warm colours of your outfit.

    OdgovoriIzbriši
  7. haljinica odlicna, pogotovo uz taj poncho! :)

    xx

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. I love the title of this post, so true! The dress is utterly beautiful, has a wonderful bohemian flair, you look so elegant hun!

    OdgovoriIzbriši
  9. kais i mantil su predobri :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj tvoj sweater sam zapazila vec od prije, cini mi se!! :)
    Tako volim ove tvoje divne damske kombinacije!! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. oh i love that combination of that fabulous dress and the sweater over it! you look great!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...