31. 05. 2012.

Red Wall, Polka Dots

Hello!

Ovaj put, neka slike govore...
This time, I let pictures talk...

Haljina/dress: no name
Vesta/cardigan: Mango 
Naočale/sunglasses: Ray Ban 

Kip Slobode 
Statue of Liberty :D

Prsten "Par" i ogrlica "Cafe Brown" ni.unikatni.nakit , drugi prsten H&M
Ring "Couple" and necklace ni.unique.jewellery , other ring H&M


Torba/bag: Vintage Trussardi, Ulični Ormar
Prsten/ring: anibasdesign
Cipele/shoes: no name

P.S. Haljinu sam već nosila, u nekoj jesenskoj varijanti, možete vidjeti ovdje.
       I already wore this dress in an autumnish combination, you can see it here.

       Ako želite vidjeti kako vesta izgleda kad glumi da je haljina, pogledajte ovdje!
       If you like, here you can see how cardigan looks when it pretends to be a dress!

To je sve! Uživajte..., pusa, Ilina

That's it! Love, Ilina

53 komentara:

  1. Jako ljepo kao i uvijek.
    Damski :)
    Cipele su mi predivne al bi bile
    još savršenije da ju peta viša :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jao predivno..i fotke i outfit! nakit mi se posebno sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne fotkice! Big big lajk za haljinu, stvarno je prekrasna! :) Kisss

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo! Cipele i nakit su mi super!

    OdgovoriIzbriši
  5. odlično! haljinica ti predivno stoji! mmmmm....slajaaa......

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno! Izgledaš kao curica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno, predivno!
    Svaki put me odusevis!

    :**

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je zaista prelepo!
    Sve mi se apsolutno dopada!
    A ogrlica mi je hit ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo su prve i zive boje cokolade, i sve izgleda kao u crvenom omotu oko cokolade i drugih slatki stvarcica!!
    Prsten, ogrlica , sa sladoledom su mi omiljeni detalji.
    Sve pohvale za leprsavo, zenstvano, sladnunjavo i moderno!!~~))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajno,sjajno..fantastične fotke koje zaista najbolje govore same za sebe,genijalno izgledaš,haljinica me posebno oduševila!

    OdgovoriIzbriši
  11. nakit je stvarno divan i maštovit <3 jako mi se sviđa torba <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Haljina je bas za tebe! Dopada mi fora Kip slobode ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. nice!! haljina je divna!!! slikice su super

    OdgovoriIzbriši
  14. odlicno ti stoji ta haljina!
    a tek sto je tufnastaaaaa :awesome:

    OdgovoriIzbriši
  15. Prediiiivno! I jos sa sladoledicem u rukama.. :) i love it!

    OdgovoriIzbriši
  16. Cipele su prekrasne. Genijalna mi je fotka "kipa slobode"

    OdgovoriIzbriši
  17. Haljinica je preslatka, slike su super!

    OdgovoriIzbriši
  18. Fenomenalno,haljina je prekrasna a ti si prezgodna ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Super look! Pratim :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. jako simpa
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlična kombinacija, i haljina i nakit... a slatkač je upotpunio sliku, heheheh :)


    pusa

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga, neznam jel me oči varaju ili sam te vidjela u novom boju stilista????

    Mora da si ti s tak super stilom, ili neko ko opasno liči na tebe :)



    Pusaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, jesam...Hvala ti što si javila, nisam pojma imala! ;)

      Izbriši
    2. Pogodila sam :)

      Preljepo izgledas btw :)


      pusaaaaaaa

      Izbriši
  23. Mmmm, sladoled! Ponovo bih pojela jedan. ;)
    A što se kombinacije tiče, mnogo mi se dopada! Posebno mi je haljina lepa. ;)
    Pratim vas, devojke, sjajne ste! :*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Jao fotke su kao iz nekog filma. Prepreslatko. Sladoled <3 i nakit. Ma sve je savršeno. Baš jedan od boljih postova.

    OdgovoriIzbriši
  25. beautiful rings!

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Ilina prava si mačka! :) Sviđa mi se torba jako :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Cipele su mi savršene, a ni ostatak ne zaostaje! Jednostavno si ženstvena i slatka u isto vrijeme!

    OdgovoriIzbriši
  28. dobra ideja...haljina za sva godišnja doba:)))
    nakit mi je mrak:)

    http://style-and-cookie.blogspot.com/2012/06/prica-o-cipelama.html

    OdgovoriIzbriši
  29. Such a great idea with the ice cream, love it ! :)

    love,
    Franzi

    fashion-f-m.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  30. I'm impressed by your accessories! love them!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses from Italy

    Giuseppe

    OdgovoriIzbriši
  31. wow what a beautiful look! i´m polka dots obsessed so i love your dress ;) the shade of brown is perfect, and how cute is this necklace and matching ring!
    love and kiss,mary
    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Prelepo ti stoji haljina,prezgodna si.Super je i nakit,bas neobican:)

    OdgovoriIzbriši
  33. wow!! this look is so cute!!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdgovoriIzbriši
  34. Jako lijepo:)

    http://unetouchedestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  35. savrseno, haljina, sandale i torb su me odusevili! Jedva cekam novi post!:)

    OdgovoriIzbriši
  36. Whаt's up, I read your new stuff regularly. Your writing style is witty, keep up the good work!
    My web site :: %anсhor_text%

    OdgovoriIzbriši
  37. ӏt's going to be end of mine day, but before finish I am reading this enormous piece of writing to increase my experience.

    My page - www.Sfgate.com

    OdgovoriIzbriši
  38. I got thіѕ site from my buddy whο infоrmed
    me regarding thiѕ site and noω
    this time I аm browsіng this site аnd reading veгy іnformatіve аrticles here.


    Here iѕ my blog post; v2 cigs

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...