03. 02. 2014.

Beauty secrets: healthy hair, skin and nails


Bok! 
Danas s vama djelim svoje male tajne za postizanje i održavanje zdravog izgleda kose, kože i noktiju... riječ je prvenstveno o proizvodima koji su meni osobno fenomenalni, što nažalost ne garantira da će na drugoj kosi/koži/noktima imati identičan učinak, ali s obzirom da je riječ o poprilično jeftinim proizvodima, ne škodi isprobati... 
Počnimo s kosom. Na slici ispod moja je kosa iz razdoblja kada je još uvijek bila duga (prirodno je valovita, te je na ovoj slici samo isfenirana uz pomoć okrugle četke), u međuvremenu sam se zaželjela promjene, te je trenutno iz tog razloga znatno kraća, ali i dalje je zdrava i sjajna. Kako bih postigla takav izgled, zaslužno je nekoliko čimbenika: prvo: ne koristim farbu za kosu, zatim; ne koristim gumice za kosu (jer lome vlasi, umjesto toga koristim kopče), ne perem kosu prečesto (otprilike svaki treći, četvrti dan unatoč tome što se masti... kada je stanje stvarno kritično, stavljam traku za kosu i mogu produžiti ne-pranje za još jedan dan), nakon svakog pranja šamponom koristim masku za kosu i to L'Oreal Elseve s matičnom mliječi (obavezno prema uputama na ambalaži!) i svaka 2 tjedna na suhu kosu nanosim Holyplant bademovo ulje i ostavljam što duže (ponekad i 24 sata). Uz to su bitni i redoviti odlasci frizeru (a to je čim primjetim ispucale vrhove, što uz navedenu njegu znači oko 2 do 3 puta godišnje). Još ću samo naglasiti kako je moja kosa prošla kroz razne faze, nepravilna njega i učestalo farbanje dovelo ju je do izgleda i osjećaja usporedivog jedino sa slamom... ali kroz par godina (dok cijela nije ponovo izrasla) pretvorila se u jedan od mojih najvećih aduta. :)

On the last photo are some of mine favourite products for healthy looking hair; L'Oreal Elseve hair mask (I use it as the instructions say) and shampoo with royal jelly, almond oil (I use it on dry hair and leave it up to 24 hours), for strong nails I use nothing but this Eveline 8 in 1 nail polish, and for my skin I use Nivea in-shover body lotion, melem (multi functional cream) and olso almond oil, but most important are "dry brushing" (if you don't know what that is, you can find out in this video.) and eathing healthy!
 

my hair when it was long

Prelazimo na nokte; moji su donedavno bili potpuna katastrofa: tanki i lomljivi, skloni listanju, poput flis papira... uz samo jedan proizvod; Eveline 8 u 1 lak za nokte, pretvorili su se u predivne i čvrste. Lak koristim prema uputama i bez iznimke. Na slici su moji noktići u french izdanju (sama radim manikuru), a možete vidjeti i moje nove prstenčiće iz H&M-a (poklon meni od mene za Božić). Obožavam taj trend!

french manicure done on my own and rings from H&M

I još nekoliko savjeta vezanih uz kožu. Prvo, melem je ultimativni proizvod za sve kožne probleme! (ispucale usnice, suhu kožu laktova, pazuha ili lica) Drugo,  nisam baš ljubitelj kremica za tjelo (po zimi ih mrzim mazati jer su i moje ruke i one same ledene, a onda je tu još i čekanje da se upiju jer se u protivnome zamasti odjeća), pa sam stoga oduševljena kremama koje se nanose na mokru kožu, kao što je Niveina (in-shover body lotion), ako niste, obavezno isprobajte! Koža je mekana i hidratizirana, a uz to i odlično miriši! Uz to, povremeno koristim i bademovo ulje (isto kao za kosu), ali najvažniji dio moje brige za kožu je 1)prehrana  i 2)"suho četkanje". Ako prvi put čujete za to, koristan će vam biti  ovaj  video.  





I to je to... :)
Nadam se da vam je ovaj post bio zanimljiv i informativan...
A svoje savjete i fenomenalne proizvode koje koristite, slobodno podjelite samnom! 

Love,
Stela





Broj komentara: 10:

  1. prekrasna kosa :) i meni je Eveline lak spas,odličan je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se za melem, kod mene je on nesto najvrednije za negu, prosto sam u panici kad vidim da je pri kraju, jer meni nije bas jednostavno da do njega dodjem, stalno proganjam ljude da mi donose iz hr ili bosne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kosa ti mnogo lepo izgleda na slici.
    Hvala na savetu, probaću to 8u1 sredstvo za nokte
    p.s. piše da ti je koža mekana i DEhidrirana, verovatno je lapsus :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upsić... hvala što si mi svratila pozornost na to, kad je već mom dežurnom recenzentu promaknulo... (da Ilina... to si ti!) i obavezno probaj lak za nokte... It's a real life changer... ;)

      Izbriši
  4. Hello Dear :) I am here the first time but i'm sure that i will be here more often! Nice blog and your outfit, you have great taste of style, i see ! Feel free to visit my blog , too. Maybe we can follow each other :)>??

    meetmyfashion.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,nešto od ovoga svega i sama koristim i samo mogu reći da je tvoj odabir proizvoda odličan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, hvala na ovim savjetima, sve cu probat! Nokti su mi uzasni i to vec godinama, ne mogu narast niti par milimetara i vec ih moram raspat.
    Ja za kosu koristim marocanoil (tj koristila sam) medjutim poprilicno je skup premda jako dugo traje. Nasla sam mu zamijenu u Avonovom katalogu (Argan oil from Maroco) i moram priznati da ne vidm razliku. Medjutim kosa me malo izluduje u zadnje vrijeme, nekako je lomljiva i slamasta, mislim da je vrijeme da probam masku koju preporucujes :)
    Odlican losion za tijelo mi je od Le Petit Marseillais, spominjala sam ga na blogu (http://cherryblossomtime.com/2012/12/03/lately-i-love-ii/). Kad imam mogucnosti kupim bademovo mlijeko za tijelo od L'Occitanea. Stvarno je super taj Nivea shower in :)
    Pozdrav
    Anita

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je kosa na ovoj slici :) Prstencici su tako divni :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Niveino mleko za telo pod tusem mi je odlicno i bas sam zadovoljna kako deluje, mada ga ja mozda malo i previse ispreme sa tela, ali valjda cu se naviknitu da je to ipak krema koja malo treba na kozi da ostane.
    Svidja mi se kako je sve opisano i verujem ti jer stvarno imas divnu kosu.
    Ja moju nazalost moram prati svaki drugi dan ili svaki treci, jer se jako masti.Probala sam sve, ali nista ne pomaze.
    Nokte isto sama sredjujm, sem pedikira.
    Melem <3

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...