25. 07. 2014.

Maritime look

Hello!

Danas jedan vrlo jednostavan, morski outfit. Poslužio je za penjanje od Mošćeničke Drage, ribarskog mjesta u kojem ljetujemo, pa preko 714 stepenica, kroz šumu, do predivnih Moščenica, srednjevjekovnog gradića. 

Today, a simple outfit, that was suitable for climbing up 714 stairs from Mošćenička Draga, a fisherman's village where we spend our hollyday, to Mošćenice, a gorgeous medieval town. Take a look:








Haljina/dress: no name, torba/bag. vintage Zia Flavia, japanke/flip flops: Ipanema, nakit/jeweellery: from Butan

 Uživajte u vikendu koji j pred nama! 
Pusa, Ilina

Enjoy the weekend ahead...
Kiss, Ilina

Broj komentara: 15:

  1. Haljina je divna, a tek nakit! Uvijek imaš divan nakit! :) Ovaj broj stepenica ne zvuči dobro, već vidim kako bih ispustila dušu do gore :) Jako si lijepa kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifull photos, Lovely print floreal dress!
    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakva Tropikal senzacija <3 Look je fantazija, kao i haljina, a tek kako ti stoji...saliveno! Prelepo od glave do pete! Ta mi je torbica isto predobra, a tek nakit - vrhunski!
    Hej jel Moscenicka Draga negde blizu Opatije? Bila sam 2008 sa mamom u Opatiji, pa smo obilazili okolna divna mesta...mislim da je to jedno od njih i da sam se odusevila, a drugo je Lovren i naravno Rijeka....
    Puse:***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, Moscenicka je na 15 min autom od Opatije, malo ribarsko mjesto, mir i tisina... :)

      Izbriši
    2. Onda sam pogodila! Bila sam tamo, zaista divno malo mestasce, milina ga je posetiti :)

      Izbriši
  4. Predivno ti stoji ova divna duga haljina, pa jos i okruženje gde si ju ponela izgleda tako divno i lepo sve skupa.
    Detalji su uvek na prvom mestu kod tebe, a to mi se dopada jer sam i ja detaljista.
    Morske fotke, kao mi sve nedostaje.Ove godine nista od morskog kupanja, tek sledece godine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde, ajde... Imas ti odlican izgovor zasto necete na more... ;)

      Izbriši
  5. slatka haljina :)
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2014/07/make-your-photos-come-to-life-with.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Your dress is such a beautiful print, very inspiring and blissful for summer, love it.Thanks for stopping by sweety!

    OdgovoriIzbriši
  7. Na lijepom mjestu si provela godišnji mogl si se zaletiti i do Kastva na kavu. Nadam se da je vrijeme poslužilo jer sad već danima pada kiša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike su divne,kao i nakit.Prelepo.Puno pozdravaike od Borike Omorike
    Ako možete posetite moj blogić .
    http://borikaomorika.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Loved reading your viewpoint on my last point... Have a Fabulous Weekend!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepe slike , a haljina mi je prekrasna ! :)

    esfashionup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...