18. 11. 2014.

Vintage Style Interiors

Hello!

Danas s vama dijelim još jednu vintage strast - onu prema vintage namještaju i ostalim detaljima za uređenje doma. Bilo da ste više za neki industrijski interijer, shabby chic ili pak totalno klasični look, nećete pogriješiti ako u svoj životni prostor unesete poneki komad s bakinog tavana, s buvljaka ili iz antikvarijata. Ono što mene oduševljava kod naizgled običnog stolca, lampe ili šalice jest unikatnost, patina i priča koje ih prate. 

Odabrala sam nekoliko vrlo zanimljivih interijera, koje su obogatili komadi koje bi mnogi od nas jednostavno šutnuli u smeće. Srećom, vlasnici ovih interijera bili su pametniji, a kako izgledaju njihovi originalni domovi, prosudite sami:

 










Jednog lijepog dana kad pospremim naš stan, u kojem naše dvoje djece rade konstantni nered, poslikat ću i detalje koje smo pronašli na tavanima, Hreliću, putovanjima i ostalim zanimljivim mjestima, te tako naš dom učinili toplim i nama ugodnim mjestom za život...

Nadam se da vam je bilo zanimljivo i da ste dobili pokoju dobru ideju...
Pusa, Ilina

Today a story about vintage and flea market inspired interiors. Those lovely details make every home feel warm and cosy. 
What do you think?
Kiss, Ilina 

All pics from Pinterest

Broj komentara: 10:

  1. Divna inspiracija, mene posebno privlače vintage kuhinje

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno. Kod mene u kuci je veci dio vintage namjestaja. Ja volim bijeli shabby chic, a npr. Svedski dizajn 60ih ne volim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divota! U potpunosti se slazem s tobom da nema ljepsega ... niti jedan moderni komad ne moze zamijeniti sarm i ljepotu tog starog namjestaja... Moj muz u obiteljskoj kuci na tavanu ima pravo malo bogatstvo i jednog cu se dana opasno primiti toga :) Veselim se vidjeti tvoje komade i ideje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se najsrecnije osecam kada sam okuzena starinama u mom domu,a svemu tome mogu samo zahvaliti mami koja je sve to cuvala i imama stila za te stvari.
    Bas ovih dana treba da nosim na restauraciju ormaric sa ogledalom i napokon uraditi abazur za staru lampu.Nekako kada je beba dosta sve drugo stoji.Tako da razumem tvoj divni nered koji deca prave :)
    Ljuba do neba :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja uvijek trazim po netu neke ideje, vintage namjestaj mi je uvijek bio privlaciniji od modernog... Ja sam sad u fazi uređenja novog gnjezda pa cu valjda uspjeti naci neki lijep vintage komad.
    Jedva cekam da vidim post sa tvojim pronalascima. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantasticne fotke enterijera! Volim tu rusticnost i patinu kojom zrace :) Bila bi najsrecnija kad bih mogla posetiti sve buvljake ovog sveta i sakupiti te odbacene, a famozne predmete..mada za pocetak sam zadovoljna i sa starim stvarima koje mogu pronaci i do moje porodice :) Top mi je prva, peta i sesta fotka,..ljubitelj sam eklekticizma :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Kuhinja je za mene glavna prostorija u kući i mora uvijek biti najsvijetlija i najljepša. Tamo volim provoditi najviše vremena, stoga volim da mi je u kuhinji uvijek ugodno i da se i drugi osjećaju lijepo.

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...