15. 01. 2013.

All the Colors I love

Hello!

Kad sam odabirala slike za ovaj post, shvatila sam da sam uspjela obući skoro sve boje koje volim (nema jedino bijele). Dakle, ova nijansa crvene (hlače), siva, nekoliko nijansi smeđe, divne jesenske boje na košulji (bež, siva, crvena, petrolej plava, obična plava, oker žuta)... Slikano netom prije snijega...

When I was looking at the pictures for this post, I realized that I've managed to put on all the colors I love (only white is missing). So, this tipe of red (pants), grey, several tipes of brown, lovely autumnish colors on my shirt (beige, grey, red, few tipes of blue, mustard yellow)...Pictures taken just before the snow...



Kaput/coat: Zara (5 years old), šešir/hat: Vintage UlicniOrmar




Vesta/sweater: Mango, košulja/shirt: second hand, ogrlica/necklace: handmade out of wood (not by me)

 Hlače/pants: Salsa Jeans, torba/bag: Vintage Trussardi (Ulični Ormar), remen/belt: no name, prstenje/rings: wooden, no name


Čizme/boots: no name - don't remember

To bi bilo to! Slijedeći outfit post ide kad se otopi snijeg jer Salomon cipele za snijeg, koje trenutno nosim, ni prije 9 godina kad su bile kupljene nisu bile "stajliš", tako da nisu ni sada! ;)
Naklon šeširom, Ilina

That's it!
Hope you like it!
Love, Ilina

Broj komentara: 37:

  1. Čizme su predobre! Naklon šeširom nazad :) Torba, remen, prsten, košulja, šešir, sve ću nabrojati jer mi je sve super. I fotke isto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cizme su mi posebno zapale za oko, divne su! A i cela kombinacija boja mi se jako svidja. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi llina, thanks for your lovely insightful comments...I am obsessing over this outfit, it exudes urbane glamour and poise, love the colour combination, the printed shirt is beautiful and those boots are my favourite thing! Looks amazing

    OdgovoriIzbriši
  4. Cijela kombinacija je predobra,ali čizme su mi posebna priča,savršene su..gledala sam prilog na TV-u u Briljanteenu u kome si Ilina,baš sam se oduševila tobom,savršeno si sve odradila,i pri tome preslatko izgledala..pusa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, Nely, hvala puno na komplimentu! Ja eto nisam gledala, a nisam nikome niti rekla, jer nisam znala izgledam li normalno ili kao kreten! :D

      Izbriši
  5. Ha, ha, ha, i ja sam posljednja dva dana u Salomon cipelama za snijeg!!
    Styling je odličan, posebno mi se sviđaju čizme, prekrasne su!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno mi je ovo, čizme su savršene, a tek boje, odlično :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je ovo super.Najviše džemper i čizme.Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod nas nema snega i fali mi jako :(
    Odlican outfit, bas sve boje su zajedno divna celina.
    Kosulja i cizmice su tako divne.Cizme su bas posebno dobre, volim sto su tako duboke.
    Sve mi se jako svidja, ali torbica je tek posebna prica vidim :) :)
    Super fotke too!! <3

    Hvala Vam na divnom komentaru!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi se sviđa! I što nisi rekla da ćeš biti na Briljantinu? Aj baš mi je krivo što nisam gledala, još sam gledala Briljantin par minuta i prebacila na drugi kanal.

    OdgovoriIzbriši
  10. Great look! And you have a perfect body ;)
    Thanks for the comment!
    XOXO
    Ylenia

    OdgovoriIzbriši
  11. Love your outfit!Great boots
    ~Anne

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je ovaj autfit savrsen! Ne bih nista izdvajala, jednostavno je sve super!
    Divno! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. lijepoj ženi sve boje lijepo stoje, a već si dokazala kao majstorica kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  14. I'm a fan of these rich autumnal shades too. The combination of colours you have chosen really go well together. At the moment I'm wearing a lot of grey - there are so many shades. Pretty ring which coordinates well.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  15. that hat and the cozy cardigan is very stylish dear!

    OdgovoriIzbriši
  16. Red and grey it' s agreat color cobination! I love that cardigan!

    OdgovoriIzbriši
  17. This mix of colors is prefect! You look gorgeous, this hat suites so well, and those boots are incredible!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Great Outfit, you look great.
    If you want visit my blog or maybe follow. :)
    Kisses :*

    http://rosee96.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Veoma mi se dopada ova kombinacija, prelepo:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow odlicna kombinacija! Crvene hlace podizu cijelu kombinaciju ali vesta i sesiric...<3 im in love :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Hi dear, thanks for stopping by today....I appreciate your feedback!

    OdgovoriIzbriši
  22. I love this look. The boots look great and the hat is too fab :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Prva fotka je posebno dobra... :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo je odlično ;)
    Džemperak i torba mi se posebno dopadaju!

    OdgovoriIzbriši
  25. Ohh! That beautiful!

    I love your Blog ...I'll wait for my blog ...

    http: couturetrend.blogspot.it

    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  26. fantastican outfit! sve mi se puuuuno svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Boje su savršene! Zbog torbe padam na dupe!!!...bila sam par puta u Uličnom Ormaru i uvijek imaju odličnih stvari...šteta što nisam bila prije tebe jer bi ti maznula torbu :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Utterly love the whole look! Would love to wear it the way you did too:)
    I`m your new follower, hope you might follow me back

    OdgovoriIzbriši
  29. Divno izgledaš! Boje u kombinaciji su mi SAVRŠENE! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. woooow those boots are love! how amazing they are and also the pants and the hat! that outfit is sublime darling!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  31. odlican sesir i kais! ;)
    pozz od dvojca! AF!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...