29. 10. 2013.

Again...

Hello!

Gotovo sve ove komade ste već imali prilike vidjeti, ali u drugačijim kombinacijama. Opet sam se ubacila u sedamdesete, još uvijek nisam našla savršene trapez hlače, ali snalazim se i s ovima! ;)

Almost all pieces of clothes are already seen on the blog, but in different combinations. I was inspired by the seventies. Again. :)




 

Odjeća/clothes: košulja/shirt: second hand, jeans: Mango, vuneni prsluk/wool vest: H&M (jako star, već sam ga skoro i poklonila), cipele/shoes: Bata, naočale/sunnies: Emilio Pucci, remen/belt: no name, torba/bag: Moroccan Bazaar, narukvice/bracelets: flea market Hrelić, prsten/ring: Anibas Design

Uživajte u divnom vremenu... Ja odoh u četvrtak u Prag s Kraljicom Majkom, pa očekujte uskoro i jedan putni post!
Pusa, Ilina

Enjoy the rest of the week...
Kiss, Ilina

21 komentar:

  1. Predivno, kao iz 70'tih godina mi izgleda ovaj look.
    Kosuljica je pravo blago.Odlicne boje i kombinacija.
    Zvonare <3

    Bubim dragu Ilinu!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi sweety, loving this boho 70's chic outfit, the jeans are the perfect fit and your styling is superb.Thanks for stopping by :)

    OdgovoriIzbriši
  3. predivne su hlače i predivno ti stoji taj stil 70'tih. zabavi se u Pragu! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaa kak su dobre hlače :) Zakon. Poslužilo te sunce u ovom jesenjem postu definitivno :) uživaj u praškoj jeseni ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna :-) Sve mi je po gustu od glave do pete i bas su ti se boje uklopile s ambijentom oko tebe (jesenjim) :-) I ja muku mucim sa pronalaskom savrsenih trapezica...ali ove tvoje meni izgledaju odlicno, super ti stoje! Sretan put i dobru zabavu u Pragu!

    OdgovoriIzbriši
  6. such a cool look, love jeans and cardigan!

    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Video outfit YOUTUBE
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. I love those flare bottom jeans!!! You look great in this outfit!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely look, brings us back to the 70s for sure.

    www.saucysiciliana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. gorgeous 70's style! very beautiful
    i wait you on my blog
    http://tr3ndygirl.com
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. I love your hippi look :) especially the print of your blouse is gorgeous.
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna retro kombinacija,ti stvarno imaš takav smisao za detalje da uvijek izgledaš nanovo zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši
  12. odlicna mi je kobinacija, a ova kosulja je fenomenala. Mislim da treba da zadrzis prsluk:-)

    World According to ME

    OdgovoriIzbriši
  13. Divna kombinacija! Prelepo izgledas :)
    Kosa ti je prelepa!

    Novi post kod mene:
    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Facebook Page

    OdgovoriIzbriši
  14. really a beautiful look! i love your satchel bag! and those pants look really great on you!
    happy halloween beauty!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. volim ovaj hippie look

    diary-of-shopaholic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. odlicno! ja obozavam 70-e i 80-e :)

    OdgovoriIzbriši
  17. I like the way you have been creative with colour here. The shoes are perfect with the colours in the blouse!
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...