01. 10. 2013.

Grey with dots





wearing: Zara sweater, bag and sunnies, H&M over knee socks and ballet pumps, 
Moon collection dress (here worn as skirt)


Još jedan "morski" post, na moju veliku žalost posljednji, barem do proljeća...
Nosim svoju novu "bapsku" vestu, toliko mrsku mom dragom i velikoj većini (straight) frajera, ali meni je toliko slatka u kombinaciji s kratkom suknjicom i over knee soknama da sam odlučila kupiti još jednu sličnu, što je naišlo na veliko neodobravanje gore navedenog momka. Što vi mislite? Cute or not?

Another "sea" post (photos were taken in Istra), to my great regret, the last one... at least until the spring ... 
I'm wearing my new "granny" sweater, the one that my boyfriend and the great majority of (straight) guys hate, but I find it so cute worn with short skirt and over knee socks that I decided to buy another one similar , which resulted with great disapproval of my boyfriend. What do you think? Cute or not?

Love, Stela



Broj komentara: 30:

  1. Preslatko! :D

    http://fashion-shell.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. great pics and loove your outfit!! so great

    xx
    bianca
    www.worryaboutitlater.com

    OdgovoriIzbriši
  3. haha..meni moj dragi uvijek gleda funkcionalnost odjevnog predmeta, on bi ti na ovaj džemperak rekao: super izgleda, toplo ti je, kupuj! a ono što je usko kratko i sl. - ne, to ti ne prekrije ni pol leđa, smrznut ćeš se i sl. Iako većinom kad smo u šopingu mi kaže: sviđa ti se, kupi! što se tebi sviđa i meni se sviđa! tako da nemam tih problema :D ali znam da većina cura ima..a meni je kombinacija preslatka i sama bi je nosila! džemperak 5+ :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odicna kombinacija! :)

    http://fashioncompilation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. ako je ovaj bapski, sta bi tek rekao za moje koji su siroki da 4 mene stanu unutra i dug do koljena :D
    meni je ovo savrseno! stvarno sam odusevljena, moram priznat da mi je ovo najdrazi post i outfit na vasem blogu! bez ljutnje cure, ali Stela je rasturila ovaj put :P :D
    super super :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao predivan, topao i dosta romantičan jesenji look.Koji na predivan nacin otkriva divne noge, a čarapice dokolenice su mi posebno cute.
    Divno pletivno, divna lokacija, ma sve mi se sviđa!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršena kombinacija! Džemper je baš zavodljiv u ovoj kombinaciji,uopšte ne vidim razlog da se buni :)

    OdgovoriIzbriši
  8. the combination between the sweater and the dress is absolutely gorgeous! :)
    it looks really nice!

    Andra

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je ovo odlično! I sama obožavam kombinacije ogromnih vestica sa suknjicama toga tipa pa mi je ovo genijalno! Moj muž ne podnosi pola mog ormara i gotovo sve cipele (sve lakirano mu je cigansko a sve na petu-ortopedsko) pa te razumijem! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. I love your cozy grey knit, its the exact thing I would wear on chilly days and the styling is so delightful! Thanks so much for your wonderfully kind words, they meant a lot to me.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je suuuper posebno zbog carapica, a suknja je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  12. mnogooo dobro :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. hi, we love the over knee socks, and you're looking great
    shall we follow?take a look at our blog
    greetings from Holland
    http://www.we-heart-fashion.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Your jumper is so cosy and I really like the colour too.

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan look, odlican dzemper :) x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Veeeery cute Stela!!
    Monika

    OdgovoriIzbriši
  17. oh this is the perfect autumn look! what a beautiful and cosy sweater and paired with this cute dotted skirt its a great outfit!
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. odlican post jako volim gole nege i duge rukave

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo je predivno! Oduševljena sam! ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Meni se bas svidja taj dzemper, i cijela ova kombinacija ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlicna kombinacija :))
    Suknjica na tufnice je bas simpa!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Amazing look, very beautiful and feminine!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...