05. 10. 2014.

Autumn on my Skirt

Hello!

Suknja s jesenskim lišćem ne može biti prigladniji odjevni predmet za listopad. Jedan radni outfit.

Skirt with autumn leaves is just perfect for october... One simple work outfit...





Robica/clothes: jakna/jacket: River Island, vesta/sweater: Mango, suknja/skirt: vintage Tante Hilde, ogrlica/necklace: from Morocco, torba/bag: Kaufmann Kuala Lumpur, cipele/shoes: Cinti

Uživajte u novom tjednu! 
Pusa, Ilina

Have a lovley week...
Kiss, Ilina

Broj komentara: 14:

  1. My favourite autumn shades all together on your lovely skirt. I'm looking forward to seeing the leaves change colour!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro izgledas! Sve mi se svidja odglave do pete! I to kakve... cipele su san snova a i suknja je divna ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. prave jesenjske boje i prekrasni jesenjski outfit....strašno mi se sviđa suknja, baš je jedinstvena....odlično si ju stilizirala!

    savršene čizmice<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. jesenske boje..cipele su predobre i čine se tako udobne. ja imam bijele sandale ljetne na tu foru i super su udobne, a ove crne mi se baš baš sviđaju tako za ranu jesen i proljeće! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Savrseno za jesen, tonovi se perfektno uklapaju uz njene boje!
    Cela kombinacija je fantasticna, ali cizmice i torba su bez premca...
    Izgledas chic i stilski za cistu 10tku :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobra kombinacija,a šuze otkidaju,jako mi se sviđaju..Ilina uvijek si u top formi,zaista izgledaš savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. I think I'm in love with this skirt =) !

    OdgovoriIzbriši
  8. wow! odlicno sklopljena kombinacija!! volim saranje!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je fenomenalno!!!! Oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...