05. 06. 2013.

Fantastic Alternative World of Rebel Yell

Hello!

Kako to kod mene obično biva, sasvim slučajno sam naišla na jedno jako zanimljivo mjesto u Zagrebu. Naime, u Savskoj cesti 160, u prostorima bivše Tvornice dugmadi otvorio se jako zanimljiv dućan Rebel Yell, kojeg se ne bi posramio ni Londonski Camden Town! 

U ogromnom prostoru, koji je vrlo uspješno zadržao svoj tvornički štih, smjestila su se svakojaka čuda, od glazbenih instrumenata, slika, satova, cool odjeće (koja uglavnom dolazi u samo nekoliko komada, ili čak u samo jednom dragocjenom primjerku, tako da vašu majicu s kosturskim glavama neće nositi pola grada), remenja, torbi, pa do fantastičnog nakita. Pomalo alternativno, pomalo subkulturno, ali svakako zanimljivo, drugačije, hrabro i vrijedno zabilježavanja fotićem...

As it usually happens to me, I accidentally bumped into a fantastic Rebel Yell Store, opened in Zagreb, in an old button factory. In a large space, which contained it's factory feeling, all kinds of wonders found their place. From musical instruments, clothes, belts, bags to fantastic jewellery. A little bit alternative, a little bit subcultural, but deffinitelly a place that London's Camden Town wouldn't be ashamed of!



 



Ono što me osobno oduševilo, jest spajanje nespojivog, tako da je u istom prostoru svoje mjesto pod suncem (tvorničkom lampom) našao divni stari klavir i motor, prastara komoda, ali i fantastični jukebox!



Nakit me potpuno oduševio, inače rukorad i naših domaćih dizajnera...


A ukoliko ne želite da vam dijete hoda okolo u sladolednim bojama - evo rješenja! :)

Naravno, kakav bi to bio dućan s instrumentima, a da ne svira odlična glazba? Dobri stari rock'n'roll fino praši! :)
Dakle, ukoliko vas put nanese u Savsku, nemojte zaobići ovo jako cool i posebno mjesto!
Pusa, Ilina

Hope you've enjoyed my pics!
Kiss, Ilina

Za više informacija/ For more info visit: Rebel Yell Store

Broj komentara: 11:

  1. pa ovo predobro izgleda, moram ić to vidjet na svoje oči s frendicom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada idući put budem išla u Zg, posjetiti ću ovaj dućan, izgleda predobro. Još svaki put kad ugledam Lolkin izlog, dogodi se ljubav:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divnih stvari:) Odusevila me komoda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. This place is completely unique, not a store i would visit but I can imagine many people finding wondering interesting treasures in there!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo mjesto,posebno mi se sviđa što se daje naglasak originalnosti,to mi je uvijek privlačno:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ducan je bas inspirativno mesto.
    Bas veliki izbor cool stvari!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvijek e razvesele ovakvi postovi koji me uvjere da je Zagreb jedan prekrasan grad koji ima jako puno potencijala :)
    puse
    Anita

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...