07. 06. 2013.

Roses and stripes










         
shorts, shoes, bag and sunnies: Zara, sweater: H&M, bracelet: Accesorize

 Hope you like this little glimpses of spring and my today's outfit... 
Love, Stela


Broj komentara: 25:

  1. bash lepe slicice-ti super izgled imash :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan ambijent za slikanje, lijep outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro izgledas, a slicice su krasne :-) Volim makove i prugice :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. super outfit i slike :)
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaš predivno!!Baš imaš divne noge!!
    Sviđa mi se ova jednostavna i divna kombinacija!!
    Skalda boja je isto posebno lep!!
    Jagode!!

    OdgovoriIzbriši
  6. slike su odlične! super outfit

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe slike,kao i outfit!
    Savrseno mesto za slikanje... :) xx

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Woow fantastičan post Stela,savršena kombinacija,ruže i tvoj outfit osvajaju:)

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful outfit, I adore the shoes!

    OdgovoriIzbriši
  10. oh what a wonderful place to take photos;) and what a great look, with those legs you have to wear shorts and show them;)
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ova lokacija je prelijepa, sve je kao u bajci <3 Plus i ti prelijepo izgledaš, divan outfit:)

    OdgovoriIzbriši
  12. prekrasne su slike i ti na njima ;) Koja je tajna tako divno osuncanih nogu??? :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivne fotke a look čista 10! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. The location of your photo shoot is so beautiful, the summer blossoms are so wonderful and cheerful to see. Adore this savvy chic shorts ensemble...Thanks for sharing your fashion opinions with me...May this week be a great one for you!

    OdgovoriIzbriši
  15. wow perfect summer outfit ! love the pants !
    Maybe we follow each other?!
    Let me know :)

    greetings :)

    www.YulieKendra.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Predobra mi je ova slika na prugi, koje noge.. ideeš! :) Sandale su savršene!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao, ljubomorna sam, da su meni takve noge.. I sandale :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Jao, ljubomorna sam, da su meni takve noge.. I sandale :))

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...