31. 08. 2014.

A Bit of 90s

Hello!

Donedavno sam se klela kako ništa iz devedesetih nikada neću obući. Međutim, u posljednjih nekoliko mjeseci mi se ta estetika sve više sviđa.

Ovaj outfit je bio za posao, ne-boje, malo narukvica, vampir, mamina suknja iz sredine devedesetih (mama je u njoj izgledala senzacionalno, nosila ju je uz bijele košulje, po uzoru na legendarnu Sharon Stone na dodjeli Oscara 1998., kada se Sharon pojavila u predivnoj suknji Vere Wang i običnoj muškoj GAP košulji). 


Majica/T shirt: Rebel Yell, suknja/skirt: Charlie Design, remen/belt: vintage


Torba/purse: vintage Tante Hilde, narukvice: DIY, from India, Mali dom, Mašenka, remen/belt:vintage

Cipele/shoes: from Istanbul


Mama mi je suknju predala u daljnje nošenje, i sigurna sam da ćete ju još imati prilike viđati ovdje... :) 
Pouka ovog posta: 1. Ne tvrditi ništa kategorički
                           2. Izvucite stare, već zaboravljene komade i udahnite im novi život. Vaš novčanik bit će vam zahvalan! ;)

Pusa, Ilina


Today, an outfit for work from last week: a bit of 90s! Although I thought that I would never wear something from the 90s again, here it is: this lovely skirt is my mother's, from mid 90s, by a famous Croatian designer Loredana Bahorić (Charlie Design). And, yes, I love it and yes, you will be able to see it more often... So, hello 90s! Here I come! (Again)
Have a nice week...
Kiss, Ilina

Broj komentara: 13:

  1. dobra mi je ta kombinacija. ne volim modu devedesetih, i ne bih da se vrati :) valjda mi je preblizu.
    inače nosim stvari mame i tete, odjeću stariju od mene, i super mi je to kad nešto mogu preoblikovati i baciti opet u promet :)
    jako mi se sviđaju tvoje narukvice

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno si ovo iskombinovala,imala sam isto misljenje za komade iz devedesetih ali slazem se sa tobom da nikada ne treba reci nikada...moda se stalno vraca i okrece i dovoljno dodati neki novi detalj i sasvim drugacije izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. divno,suknja je prelepa :)
    sve pohvale :)

    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas dobar combo :)
    Check out my latest SUMMER OUTFITS RECAP POST and my other posts on Venoma's fashion diary
    XoXo Venoma

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful skirt, you look fab in this look!

    Alessia

    THECHILICOOL

    FACEBOOK

    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  6. 90e nam se u punom jeku vracaju i ste jednom tvrdi kao ne, lako se moze opovrgnuti! Drago mi je sto si ovaj outfit zacinila jednom tako dobrom i chic kombinacijom! Ta suknja je totally 90s, uska i seksi, a ti je savrseno nosis ;) A cipele su mi posebno zapale za oko, fantazija su! Odlicno izgledas <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicno izgleda. Ja sam takodje imala problem sa devedesetim, mislim da mi je bilo dosta taj jedan krug i da ne moram da ponavljam :) ali uhvatim sebe da mi se ponesto i svidi. Haaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je blog, a ti si ful slatka ista si Lea Michele.

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...