10. 08. 2014.

Sunday Breakfast

Bok!
Sigurna sam da većinu vremena doručkujete zdravu hranu poput žitarica, voća, nemasnog jogurta itd. (kak da ne... ;), ali  jednom tjedno u redu je počastiti se malo kaloričnijom hranom.
Upravo je "malo kaloričnije" savršeni opis za pravu slanu poslasticu koja se (ovisno o području u kojem se priprema i malim preinakama osnovnog recepta) naziva ili peksimeti, uštipci, pogačice...
Kajmak i pršut obavezni su dodatak ovom jelu, a spremit ćete ga kad god želite pripremiti pravu malu gozbu za ljude koje volite, jer "obični kruh" jednostavno ne ostavlja taj super cool dojam kao sviježe pripremljene pogačice.



Ovaj genijalni receptić otkrila sam kao i mnoge druge na Coolinarici, a vi ga možete pronaći ovdje  . Ako već niste, obavezno isprobajte recept, ali moram napomenuti; kada ih jednom napravite, htjet ćete ih jesti svaki dan... ja sam trenutno na odvikavanju, a ovaj post ne pomaže... :)

Pusa,
Stela


Broj komentara: 8:

  1. Your breakfast looks so appetising and very different from mine which was just cereal and toast today!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma pravim ja predah od voća i žitarica više nego jednom nedeljno :-D Trudim se, ali ipak sam samo čovek tj. žena, a ovakve stvari obožavam. Malo mi je gnjavaža da spremam kad su ovakve vrućine, ali sačuvaću recept da imam kad malo zahladni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo što si napravila djeluje jako slično onome što smo kao djeca zvali "puhanci", moram škicnuti recept da vidim ako je na istu foru

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam uvijek za uštipke, njam, njam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao gdje bas sad kad sam gladna da naidjem na ovo ;) Obozavam ih, mama i ja ih zovemo lokumi, njamiii

    OdgovoriIzbriši
  6. Always in for a big breakfast lol :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo izgledaju!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...