28. 02. 2012.

'In Search Of Lost Times' (Marcel Proust)

Hello, dragi naši! :)

Kao što smo najavile, posjetile smo naše prijateljice Radmilu i Andreju, ponosne vlasnice našeg dragog Uličnog Ormara. Kao i uvijek, super smo se zabavile isprobavajući bajne haljinice koje su curke donijele iz Italije. Ove haljine potaknule su nas na potragu 'za izgubljenim vremenom'. Doista smo uživale u tom dalekom, izgubljenom vremenu...



As we promised, we visited our friends Radmila and Andreja, proud owners of our favourite vintage shop, Ulični Ormar. As always, we had a great time trying out the faboulous dresses brought from Italy. This dresses encouraged us for the 'search of the lost times'. We really enjoyed in those far, lost times...













Love, Dora, Stela and Ilina (from left to right)! :**
                                                                
(photos by Vivi :) )

Broj komentara: 55:

  1. Haljine su stvarno predivne, a vi jos divnije...
    Prva slika mi se najvise dopada...

    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O my god!!!! Love them!!!! And you aré fabously
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  3. some dresses are very pretty!

    xx Yvette

    Join my give-away!
    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam baš jučer OPET bio u uličnom! :D morao sam kupiti jednu mašnicu. Zaljubio se ˆˆ

    xs

    D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj, ako Ulični ormar ikad počne da prodaje stvari preko interneta ja se odmah bilježim! Vas tri ste krasne, ni Proust vas ne bi odbio :)

    OdgovoriIzbriši
  6. What a fun thing to do. I like the pink and blue dresses in the first photo!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh my gosh...I am in Love, I am hopping on a plane Now and coming to shop at this wondrous boutique. All the outfits you've displayed are gorgeous! You all look amazing

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ste! Haljine su tako lepe,
    poslednja slika je odlicna! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Vas tri ste preslatke,ali preslatke,...izgledate čarobno u ovim haljinicama,vjerujem da ste se divno zabavile..velika pusa vam leti:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatke steee!!!
    Haljinice su uhhh, za poželjeti :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous clothes and beautiful ladies:)

    OdgovoriIzbriši
  12. sve su prekrasne,al pogotovo svijetlo plava na prvoj slici :)

    OdgovoriIzbriši
  13. predivne ste sve tri, a tek haljine <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Haljine su vam predivne. Od sad sam resila da vas pratim.DOpada mi se blog generalno.

    OdgovoriIzbriši
  15. kakooo ste predivne i slatkeee.. obožavam vintage, još kad vidim par cura skupa awww :D

    OdgovoriIzbriši
  16. baš... u potrazi za izgubljenim vremenom + nepodnošljiva lakoća postojanja! A vi i haljine <3

    OdgovoriIzbriši
  17. jao, nikako da odem posjetiti Ormar, makar sam već bila blizu u par prilika.. :) Ali obožavam ove dress-upove očito jednako kao i vi.. Najdraže mi je zalutati u maminu staru garderobu.. Izvučem uvijek barem 2-3 stvari koje se danas mogu lako pronaći u svim dućanima.. Ove vaše haljinice su mi wow, ona crvena na Ilini me malo podsjeća na doba i stil grupe Riva i Emilije Kokić.. :D
    A Stelina posljednja (damska) bi mi tako dobro došla za rođendan, jer radim parti na temu Alisa u zemlji čudesa.. a ta haljina mi je baš "alisna", zar ne? :)
    Cure, baš uživam u vašim fotkama..

    OdgovoriIzbriši
  18. Prelepe haljine , ne znam koja mi se vise svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  19. koliko ste cakaneeee!! haljine su diiiivne, i divno ste sve iskombinovale.. bas bas super, efektno... ljubim vas

    OdgovoriIzbriši
  20. Auuu sta se ima ovde!!Ne znam koja mi je kombinacija najlepsa, ali stvarno.
    Sve ste tako lepe i haljine su tako oldish.
    Fotke su super uradjene.
    Ne znam, bez reci sam.
    Plava, crevena na kockice, ma sve su mi dobre.
    Danas cu se opet vratiri na post i sve jos jednom pregledati!!

    OdgovoriIzbriši
  21. slike su vam odlicne a haljine jos bolje!zadnja fotka mrak ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. love the blue dress from the firt picture!

    xx Lea

    OdgovoriIzbriši
  23. Super haljine! Meni se najviše sviđa ona roza na Ilini, na prvoj fotki:)

    OdgovoriIzbriši
  24. Hello dear,what an awesome blog u have here,your really an inspiration,i'm following u now via GFC and bloglovin.hope u can check out my blog and return the favor if u like.

    Mitch,xx

    OdgovoriIzbriši
  25. beautiful photos, i like all the acessories, they really inspiring me :)

    kisses, Alexandra

    OdgovoriIzbriši
  26. Pravi dress party! Najviše mi se sviđa fotka na kojoj Dora sjedi u bijeloj haljini - kao iz nekih davnih dana.

    OdgovoriIzbriši
  27. wooow, beautiful dresses, you all look so great

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdgovoriIzbriši
  28. Put u Combray? Ili samo u Ulični ormar? :D
    Zadnja slika je fenomenalna!!

    Juraj

    OdgovoriIzbriši
  29. Such beautiful clothing...love the blues!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Super post, interesantne fotografije, romanticne haljine. ;)

    OdgovoriIzbriši
  31. Jao kako ste slatke :) zadnja slika izuva hahhahahha

    OdgovoriIzbriši
  32. Aaa kako ste super!!! Haljine predivne sve po redu a i fotke... bez rijeci! TOP! :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Predivno! Imaju nešto ove vintage halijne...:) Fotka broj 7:krasna je :)!

    OdgovoriIzbriši
  34. I don't understand a word what you're writing, but I have to say I just love those pictures! ♥

    OdgovoriIzbriši
  35. Predivan post! Bas ima ludih haljina, ali i nekih koje su i sada dobre, zar ne? :) Ona karirana mi je posebno dobra...

    OdgovoriIzbriši
  36. They are pretty sweet! Love them all!

    OdgovoriIzbriši
  37. Ovo vam je najbolji post, jer je pun stvari koje ja volim, sve te vintage stvari <3...Pratim Ormar na fb, samo da mi je blize pa da prosvrljam po njemu :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Kao vile ste mi. A zadnja fotka je mrak! :D
    Svratila sam jednom u Ormar, sviđa mi se cijeli koncept. Nazalost nisam kupila nista. :/

    OdgovoriIzbriši
  39. the last photo has me laughing!!! I love it! you gals are so funny.


    www.ravenamaru.blogspot.com
    NEW DIY TODAY!

    OdgovoriIzbriši
  40. Fenomenalan post!!!!
    Sve haljine su zaista predivne! ;)

    OdgovoriIzbriši
  41. ....cure,imate savrsen ukus....odabir haljinica je fenomenalan....

    OdgovoriIzbriši
  42. Nanokeratin locks onto the hair, forming
    a fine, smooth coat of keratin. Since these goods are
    made from plant extracts, seed oils and hair only
    twice in a week. The product should be one that is made for your
    type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.

    Also visit my website :: hair products

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...