19. 03. 2012.

Art Kino Grič

Hello!
Ove su slike od prošlog tjedna, dok je još bilo prilično oblačno i vjetrovito. Ali, kako smo posjetile jedno zgodno mjesto, ipak ću vam ih pokazati!
Riječ je o Art Kinu Grič, gdje u ugodnom ambijentu možete popiti finu kavu, u maloj, intimnoj kino dvorani pogledati film, a ispred toaleta se (kao ovaj put ja) i poslikati, dok vas gleda Audrey! ;) 

These pictures were taken last week, while it was still quite cold. But we took these pictures in an interesting art cinema and caffe called Grich in the center of Zagreb.

Lusteri napravljeni od negativa! Chandeliers made of film negative!
Jakna je stara nekih 9 godina, od toga zadnjih 5 u ormaru....Ali kako moda uvijek napravi krug, zaključila sam da se to upravo dogodilo i izvukla jaknu u šetnju!

Jacket is 9 years old, last 5 sitting in a cabinet. But, as fashion goes in cirlcles, I've decided that it has just made its circle, so I took my jacket to town...

Odjeća/clothes: jakna/jacket: Aigner, vesta/sweather: Mango, košulja/shirt: SHS, hlače/pants: Salsa jeans, torba/bag: 6 years old Guliver, čizme/boots: Max&Co, naočale/sunglasses: vintage Emilio Pucci, ogrlica/necklace: my hausband's belt chain, prstenje/rings: Hrelić, Oblak, vintage, remen/belt: no name

Foto by Stela

To je sve! puno pozdrava, Ilina

That's all...Love, Ilina 

Broj komentara: 46:

  1. Kafic je divan, odusevile su me slike... Kosulja tvoja mi se isto puno dopada :)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohh the place looks nice and cozy. Love it

    I like your shirt, the pattern is so cute =)


    www.girllilikoi.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad bi samo znali koliko volim vas grad Zagreb.Tako je lep, uredan, ma divan je.
    Kupila sam odmah kartu za Madonnu, ali nazalost su je otkazali, tako da ce moj ponovni dolazak u Zg biti ko zna kada.Jako sam se radovala Madonni u zg, ali nista od toga.
    Jaknica je odlicna, ali mi je precool sto si tako lepo iznela kosuljicu sa tom rupicastom vestom.
    Prstenje je predivno!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post,ovo je tako originalno mjesto,jako mi se sviđa ambijent.ti si uvijek besprijekorna do detalja,žena sa stilom i to je to..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema do ponovnih otkrića u vlastitom ormaru! Hvala za preporuku!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se svidja kombinacija te kosuljice i rupicastog dzemperka...naocare <3
    A sto se mode tice, slazem se...Ja bas volim da cuvam stvari do njihovog sledeceg kruga za nosenje. Kafic je tako lep, jako bih volela da posetim Zagreb, kad god gledam slike odusevim se! ^^

    OdgovoriIzbriši
  7. vidiš nisam nikad bila, a u mome gradu je, krasno izgleda na slikama, dobijem volju za posjetiti :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš je lijep kafić, sviđa mi se slika Audrey :)))
    a tvoja košuljica mi je preslatka! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne slike...
    Svidja mi se kosuljica :)

    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  10. very cute outfit!! You have such a nice blog!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Košuljica je jedan od najljepših odjevnih predmeta ikad!
    Stvarno divna atmosfera u art kinu, i ja bih tu popila čaj :)

    Ukidajte word verification, please!

    OdgovoriIzbriši
  12. very chic! that floral skirt you saw, i'd be selling it at my store in a bit, hope you'll check it out :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Very cute your outfit, I like dress with a leather leggings too!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  14. This cafe is so pretty and colourful, what great place for a photo shoot. You look so lovely, great jersey and layering. Is it still very cold there?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank God, it is getting warmer, now is arround 18 degrees C, so the boots and coats are going away...thank you for a lovely comment! :)

      Izbriši
  15. Love the rings :)
    xx

    www.queenoffunkydiy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Volim Kino Grič, zanimljivo mjesto...ali previše mi je zagušljivo tamo :P lijepi prsteni :)

    Juraj

    OdgovoriIzbriši
  17. That's a cute cafe - so colourful and your outfit looks
    relaxed and chic too!
    www.missbbobochic. blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. What a nice place!! I love your outfit! that blouse and that sweater are so nice!!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo zgleda mrak, a ti si prekrasna :) ogrlica i jakna <3 <3 <3

    ljubim te...

    Mateaˇˇ

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlična kombinacija! Super izgledaš! ;)


    xoxo
    Antonia

    OdgovoriIzbriši
  21. You look gorgeous my dear, I love this outfit!
    Stumbled on your blog and wanted to leave a sweet comment, please visit my blog is you have time, Thanks!

    OdgovoriIzbriši
  22. Love your look! Grest outfit
    Kisses
    www.atacadas.com

    OdgovoriIzbriši
  23. I loved your pink blouse-very vintage style.
    I also really wonder zagreb, seems beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  24. What a nice place ! you look lovely :)


    Kisses, Alexnadra

    OdgovoriIzbriši
  25. Hi dear, just wanted to reply and say you're totally right, that photo does remind me too of Gwen Stefani's video!

    OdgovoriIzbriši
  26. awesome!! I see you wear many rings at the same time! I really like that. You should make a post about all your rings! I'd love to see it <3

    OdgovoriIzbriši
  27. Volim i ja takva mesta:)Slatka je bas kosuljuica;)

    OdgovoriIzbriši
  28. I love the outfit and the way you paired pieces together!! following you :) come check out the fabrics we bought for our vegan shoe line!! :) xoxo MUMU

    www.euphoricfashiontrends.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Adorable look, nice blouse!If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  30. cipele su mi predobreee!super mi izgledas :)

    OdgovoriIzbriši
  31. wow kakva torba! a izgleda kao nova!:) košulja je fantastična! Divne slike!

    OdgovoriIzbriši
  32. love this outfit!!!!Great style!
    if you want we can follow on Bloglovin and facebook too! :)
    xoxo
    Faby

    OdgovoriIzbriši
  33. baš lijepo izgleda! prepuno mašte!

    OdgovoriIzbriši
  34. Kad gledam tvoje slikice jako mi je žao što još nikad nisam bila u kafiću kina grič.
    Jaketa iako je stara 9 godina, izgleda kao da je kupljena jučer:)

    OdgovoriIzbriši
  35. your outfit is perfect!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Nice look! I think I have many things in my closet that I haven't used in years, but I can't sell them because I love them & might use someday ;D Hehe.


    Thank you for the nice comment :) Have a lovely weekend girls !

    Satu
    - Indie by Heart

    Ps. My birthday Giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
  37. "Ali kako moda uvijek napravi krug", super sročeno i istinito !

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...