11. 03. 2012.

"It's a Sin"

Hello!

"It's a sin" pjevali su Pet Shop Boys-i daleke 1987. godine... Kako sam negdje pročitala "it's a fashion sin" obući kožni gornji i donji dio. Ali, danas oblačimo baš sve. Sa svime. Tako da sam i ja "sagriješila" i obukla kožnu suknju i kožnu jaknu. Meni se jaaaako svidjelo, što vi kažete?

"It's a sin" sang the Pet Shop Boys back in 1987. As I red somewhere, it's a fashion sin to wear double leather. But today we wear everything. With everything. So I've made a sin, and pared together leather skirt and leather jacket. I liked it a lot, what do you say?


Odjeća/clothes: jakna/jacket: Grand Bazaar Istanbul, suknja/skirt: SHS, dolčevita/turtleneck: H&M, čarape/socks: Tezenis, cipele/shoes: Panama Jack, remen/belt: vintage Ulični Ormar, torba/bag and ogrlica/necklace: Bazaar Morocco, narukvice/bracelets: H&M, naočale/sunglasses: vintage Emilio Pucci

photos by: Sandi


Prije nekoliko dana me na ulici uhvatio svojim objektivom fotograf Goran Čižmešija te sam osvanula na njegovoj facebook stranici Street Style Seconds. Ako još niste zavirili na njegovu stranicu, svakako to učinite, ima jaaaako zanimljivih fotografija. Evo kako izgledam (obratite pažnju na kvalitetu fotke, to je kad čovjek zna!):
Couple of days ago a photographer Goran Čižmešija cought me on the street so I've ended up on his facebook page Street Style Seconds. You shoul deffinitely visit his page, there are lot of interesting photos there. And here is how I looked:

Ovo je sve za danas. Uživajte u lijepom vremenu, koje nam se polako, ali sigurno približava...
Pusa, Ilina

That's all for today!
Kisses, Ilina 

Broj komentara: 59:

  1. super mi je kaj su outfiti jako slični, al' s druge strane ful različiti. ˆˆ

    xs

    D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kožna suknja i jakna u kombinaciji meni izgleda pregenijalno,mislim da nisi pogriješila,a cipele su mi posebne,ali baš preslatke..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. super izgledas.. i odlicna je ova street fotka :) bas mi se svida sve!

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I love your skirt and the warm colors of this outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam :)
    Outfit je mrak i koža je dobra gore i dolje, bitno da su različitih tekstura :)
    Brušena i sjajna!




    && torbica je jeb***** :)

    pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim te nijanse, bas mi se svidja kombinacija!
    Na toj slici za Street Style mi izgledas kao da glumis u nekom francuskom filmu. :)Slatko skroz! ^^

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, zaista nemam rijeci, oba outfita su vise nego divna...

    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su mi oba looka, obožavam midi, maxi i sve suknje! :D


    xoxo
    Antonia

    OdgovoriIzbriši
  9. Super! Obožavama ove tonove! Like za fotke i tvoje ali i zadnja je extra bas zna :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. You look amazing!! love the earth tone you used! that jacket is gorgeous!!

    OdgovoriIzbriši
  11. super mi je ovo :)
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je ovo savršeno, mnogo mi se sviđa, i slika koju je on napravio je savršena, mada su mi i tvoje odlične...Bravo od mene za tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sviđa mi se "grešna" kombinacija, a cipele su genijalne!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tacno bih ti skinula celu kombinaciju i obukla je na sebe !!

    OdgovoriIzbriši
  15. the last photo looks AMAZING! The whole look and the colors blend so well together.
    SIMPLY STUNNING & FASHIONABLE.
    Much love,

    issatchieu
    MARNI x H&M GIVEAWAY
    Do check it out if you like :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Super mi je streetstyle fotka,vidjela sam ju u njihovom albumu na facebooku i pokupila si odlicne komentare!

    betweenracks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Divno! Ova kombinacija sa kožnom suknjom mi je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  18. poslednja slika kao iz Vogue-a :) predivno :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivna kombinacija. Sve je za čistu desetku, baš si pogodila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Lovely look! It's really inspiring the way you pair each leather piece together and pull it off beautifully!

    The Style Moodboard

    OdgovoriIzbriši
  21. Prelijepo :) stvarno je svaki komentar suvišan <3

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. eh, grijeh je sladak i svojstven smrtnicima, sve u svemu odlična kombinacija, super fotka na ulici, a tvoj remen i ja se volimo tajno...

    OdgovoriIzbriši
  23. Predobrooo izgleda, ali zaista, i cipele su me oduševile :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Jako mi se sviđa, ali baš jako jaako. Nisi zgriješila :), grijeh je postavljati pravila

    OdgovoriIzbriši
  25. Boje boje.Divne su sve sve ukombinovane, zuto braon <3
    Kajis je bas divan, sve sa boots i suknja su mi jako predobra stvari.
    A slika na fb je bas dobra.Kvalite je bas odmah uocljiv, a torbicu sto nosic placem za njom.
    Super dbevni outfit za ovo vreme i blago sunce!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Preljepo mi zgleda ova kombinacija na tebi! Super si spojila boje! A fotka sa ulice je top!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hi dear, you look fantastic, sin or not...love the earthy colour palette you've worn in this outfit, its bohemian and so chic!

    OdgovoriIzbriši
  28. Hi dear, I love the earthy colour palette you've worn in this outfit. You look fantastic, sin or not, its boho-chic!

    OdgovoriIzbriši
  29. I love leather and suede! This looks is fantastic as well as the one snapped by the street style photographer! Your boots look fab!

    OdgovoriIzbriši
  30. hey dear love ur look...... nice blog dear, chk my blog if u lik mine too may be we can follow each other http://lets-doll-up.blogspothey dear love ur look... nice shirt... nice blog dear, chk my blog if u lik mine too may be we can follow each other http://lets-doll-up.blogspot.com/.com/

    OdgovoriIzbriši
  31. hrabrost je uvijek u modi! ;) ali moram priznati da mi se više sviđa ova druga kombinacija, ta me suknja oborila! otprilike jednako kao i cipele, fantastične su!

    OdgovoriIzbriši
  32. uhh kako si ti dobro pogrijesila zadivljena sam <3

    OdgovoriIzbriši
  33. You look so great ! Love the brown colour scheme, very chic.. ^^


    Satu
    Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  34. You look so beautiful, a love the jacket and the skirt. perfect match

    Kisses, Alexandra

    OdgovoriIzbriši
  35. the bag is so cute! I need to have one like that!

    OdgovoriIzbriši
  36. nisi nikako pogrijesila jer mi je prva suknja predobra a i druga je odlicna!obozavaaam ove timberlendice na petu :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Cool style. Like the jacket and all the natural colours :)


    xoxo
    Ina :*

    OdgovoriIzbriši
  38. Posebno me odusevljava izbor tasni! Mada, sve mi se svidja. Sem cipela... One i nisu u mom fazonu. :)

    OdgovoriIzbriši
  39. oh what a gorgous colour on you darling, and i absolutely adore suede, the skirt is amazing and the bag a little treasure, well everything of this look is fabulous!!!
    love and kiss,mary
    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  40. Great outfit - gorgeous rich colours - I'm a huge fan of tan leather.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  41. Gorgeous look dear! :) wanna follow each other on bloglovin? *.* kisses, KATEFP

    OdgovoriIzbriši
  42. nisi sagriješila, izgleda super! :D

    OdgovoriIzbriši
  43. Awesome pictures :) thanks for sharing!

    Nice blog!

    xoxo
    Anni

    OdgovoriIzbriši
  44. hello
    I tagged you on my latest post :9

    http://rainbowgatherer.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  45. predobre su fotke..odlican vintage look...

    OdgovoriIzbriši
  46. Ovo je odlično, odise vintage stilom. Jos je i Style Seconds to prepoznao :)

    J.

    OdgovoriIzbriši
  47. Thanks for your always kind comments :)
    Have a lovely day hun

    OdgovoriIzbriši
  48. Always so beautiful!!
    You´re is great!
    Un besito linda
    http://janakitchen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  49. I love this look! the colours work really well on you

    http://whatkimmididnext.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  50. Obožavam sve nijanse braon boje!!
    Predivna kombinacija, sve sa ukusom uklopljeno! Bravo ;)

    OdgovoriIzbriši
  51. great photos!!

    Georgi at 7wonders

    xx

    OdgovoriIzbriši
  52. imam istu kožnu suknju...maminu staru...i cijelo vrijeme smišljam kako da je isfuram u svom stilu! Ti si to odlično izvela...sviđa mi se usklađenost boje suknje i najlonki!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...