26. 03. 2012.

A dash of glamour






Clothes/robica; dress/haljina; Zara, shoes/cipele; Zara, scarf/marama; vintage Ulični Ormar,
trenchcoat/baloner; H&M, sunglasses/naočale; Zara, ring/prsten; H&M

Popodnevni čaj na predivnoj lokaciji; tako to izgleda kad u ruke primi fotić moja najdraža fotografkinja/prijateljica/workout buddy... ;) da, Vivi... ulizujem ti se, kako bi me i ubuduće ovako lijepo fotkala... : )
Pastelna haljinica iz Zare odlično je odradila svoj zadatak.... baš me zanima, vidite li sličnost s ikonom koja me inspirirala za ovaj outfit post...? 
I još jedna stvar... savršeno sam svjesna kako mi se na trećoj fotki nazire ona mrska nakupina masnog tkiva poznata kao celulit; najgori neprijatelj svake žene koja ga ima... međutim odlučila sam ne fotošopirati tu sliku (kao da bih to uopće i znala... (;  ) zbog jednostavnog razloga; ja izgledam tako... uz mnogo stvari kojima sam zadovoljna u vezi svog izgleda dolazi i par ne tako bajnih, a celulit je jedna od njih. Međutim, u današnje vrijeme, kada živimo pod opsadom savršenih lica i savršenih tijela koja iskaču iz svake reklame i iz svakog časopisa, želim reći; ne sramim se što sam nesavršena... sebi sam lijepa... i to bez photoshopa!  :)




Lovely afternoon spent at a beautiful place, drinking tea while my lovely friend Vivi took this photos, which I think are great... I hope you can guess which icon was inspiration for today's outfit post... can you? ;)
And one more thing... I'm fully aware of the fact that my cellulite is noticeable on third photo; the reason for that is simple; I do not want to be a part of the beauty industry that promotes unreal beauty standards... I don't use photoshop because I believe I look beautiful enough without it... :)

Once again... Love, Stela!

52 komentara:

  1. oh this pictures are really beyond beauty darling! very audrey hepburn;) you look stunning and the dress is gorgous!
    love and kiss,mary

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Jos samo vespa fali ^^
    Pravi prolecni slikeraj-cvece i drvo koje cveta u pozadini <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Extraaaaa!!!! I mene je asociralo na Audrey Hepburn!!!!
    Još ovakvih postovaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. zelim tu haljinicu m n o g o ! :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako si mi zgodna i ne opterećuj se nevažnim stvarima u životu jer ljepota je prolazna ali svako doba života ima svoje prednosti i mane i ja npr volim svoje bore na lice jer su dio mene ne želim imati masku na licu a opet sam i dalje lijepa zar ne i opet i dalje držim do sebe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, svako doba života ima svoje prednosti i mane... smatram kako je bitno voljeti sebe i prihvatiti, kako ono dobro, tako i ono loše... ne zapustiti se i voljeti sve ono što godine donose... tako je svaka bora na licu otisak smijeha, tuge ili srdžbe; stoga, treba se smijati što više, takve su bore najljepše... :)

      Izbriši
  6. Odlične fotke, Stela i da nisi lijepa nego si prekrasna :P

    OdgovoriIzbriši
  7. This is such a gorgeous photo shoot! Wow, I can't get over how adorable these photos are, you look so glamourous and regal! You look beautiful (you don't have any cellulite but i really appreciate what you said about being real). The outfit is a gem!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ok Stela...I don't see any trace of cellulite in the 3rd photo... lol! You look fantastic, I really love this outfit post, the scenery, and also the amazing photography :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uistinu dašak glamura, prekrasne fotke

    OdgovoriIzbriši
  10. Is that grace K? Anyway i think that these pictures are gorgeous and I love that trench coat!

    OdgovoriIzbriši
  11. Takav stav volim :)
    ono što je dio mene necu mjenjati
    i mane sam s vremenom zavolila jer sam
    to ja ( jedino možda svoj nos jer na
    ocigled felša i zbog njega imam
    zdravstvenih problema sa disanjem,
    da nema zdravstvenih problema nebi ga "mjenjala"
    ,a ovaku cu morati )..
    Sta se tice fotografija, preljepe su
    kao i ti, a haljina mi je divna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely glamorous pictures - I think we all feel better sometimes with a touch of glamour!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. nije dovoljno sto vam se blog zove kao 2 moje omiljene poslastice ikada, nego se uvek extra osladim kada gledam vase divne postove! Prelepo, sve mi se svidja!!! Haljina, cipele, cvece, fotke....:)

    OdgovoriIzbriši
  14. What a beautiful background...and loving your dress :)

    Annie
    The Other Side of Gray

    OdgovoriIzbriši
  15. Great photo shoot and love your outfit :)

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kao crvenkapica koja je sela da se odmori od duge setnje, samo sto nemas crvenu kapicu.Bas mi tako izgleda i kosarica i korpa u ruci!!~~))Sweet!!
    Svidja mi se sve jako!!
    I kuca, svecnjak, haljinica i cipelice.
    A marama na glavi pun pun pogodak!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Great photos! you look amazing! love your shoes :) so cute!x

    OdgovoriIzbriši
  18. Great photos! Love your trench :) and shoes, looks glamorous jap

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Izgledaš predivno,ovo je baš pravi dašak glamura,i sve mi se jako, jako sviđa..:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Beautiful looks! and your lace dress is very cute!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  21. nice photos ;) you look great! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  22. Opa teta, pa ti stvarno jesi preljepa :)

    Super su outfiti, a i pozadina, ma savršeno :)

    I ta kosa.... da, opet ja o tvojoj kosi, a nemrem si pomoć :)

    pusaaa

    OdgovoriIzbriši
  23. The weather looks beautiful. I really like your dress! Very classy.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdgovoriIzbriši
  24. Aww thanks for your sweet comment...its a pleasure!

    OdgovoriIzbriši
  25. Slike su predivne, kao i ti. Na prvoj si me podsjetila na Angelinu :). I taj "celulit" nisam primjetila dok ga nisi spomenula.Ko ga šiša, svi s njim muku mučimo

    OdgovoriIzbriši
  26. You look absolutely gorgeous girl :) And your legs are divine, I didn't notice a single fault until I read your last words - and I still think you're beautiful ♥ I have cellulite too, haha :)

    Have a wonderful day,

    Satu
    - Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  27. Super su ti fotke, bas mi se dopadaju...

    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlično su ispale slike, sve mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  29. Ma gde ti ovde vidiš celulit? :D
    Odlične su slike, odlične!

    OdgovoriIzbriši
  30. Jao ti si posljednja koja bi se trebala opterecivati tim glupostima!! Divne fotke i super kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  31. divan postic..ocaravajuce slicice.....

    OdgovoriIzbriši
  32. Very pretty dress! I love it! (:

    Check out my blog & follow? (:
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  33. haha, great pictures! looks like fun to dress up out in the garden.

    OdgovoriIzbriši
  34. Unas fotos geniales!!!
    Un besito ^^
    http://janakitchen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  35. To što rade sa photoshopom je prestrašno - cure su puno ljepše kad prirodne:) I uopce ne vidim celulit.

    OdgovoriIzbriši
  36. i love your blog! such beautiful photos!

    OdgovoriIzbriši
  37. Ma baš si lijepa, kakvi celulit! :) slike su ti baš pravo inspirativne! a kombinacija je odlična, posebno haljinica *.*

    OdgovoriIzbriši
  38. Love your blog dear!!
    Keep posting, go for it!
    XX

    OdgovoriIzbriši
  39. the dress will be one of my next purchase. :)
    xoxo
    Faby

    OdgovoriIzbriši
  40. Cool fotkice ;)
    Poslednja fav!!

    OdgovoriIzbriši
  41. Ohh love the trench coat, the way u match it with the scarf is really classic! Love it. Im also following you on fb and bloglovin too dear =)


    Nuké

    http://www.girllilikoi.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Kakav celulit? sta je to? ovde to ne vidim. Glamurozne i prelepe slike kao i ti, n a s t a v i t a k o! Pozz

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...