23. 03. 2012.

Spring in Zagreb

Hlače boje maslačka za predivan proljetni dan....
Zagreb je divan u proljeće... svake se godine u njega iznova zaljubim... 
možda je to zbog cvjetova trešnje; a možda i zbog pogleda s Gornjeg Grada na šarene krovove samog, starog centra. Do gornjeg Grada lako se može doći pješice s glavnog zagrebačkog trga, a još lakše uspinjačom; za dame koje ne žele umarati teške im nožice...





  Clothes/robica; shirt/košulja; Zara, jeans/trapke; Zara, shoes/cipele; Dorothy Perkins,
bag/torba; Accessorize, glasses/naočale; Zara, ring/prsten; H&M

Zagreb is so beautiful in spring time. Every year I find myself falling in love with this city all over again. It could be the cherry bloosom... or the view from the Upper Town...
Have a wonderful day; take a walk in your own beautiful city... spring is made for that... ;)
Love, Stela

Broj komentara: 45:

  1. preslatka kombinacija, odlična mi je košulja i hlače :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno si premedena, svidjaju mi se hlace, boja im je savrsena...

    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. I love the denim with the orange pants :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko tražim ovako jarke farmerice i ne mogu da ih nađem. Sve što nađem ne sviđa mi se kako mi stoji :/
    Ti si mi sjajna u ovoj kombinaciji :)

    A ja Zagreb volim 12 mjeseci u godini :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kosuljica mi je divna.
    A tvoja kombinacija sa zutim hlacama je bas dala drugo notu celom outfitu.
    Volim sto si sve to ponela sa malim stiklama.
    Bas pravo damski i sve sa texas kosuljom.
    Pun pogodak!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna kombinacija,savršen outfit,sa proljetnim štihom:)

    OdgovoriIzbriši
  7. diiivnoo! bas za prolece... obozavam ovu torbu! =) kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo je slatka kombinacija,prava prolećna:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Cetvrta fotografija je divna <33333
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. super su hlace! i frizura! :)

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, I love the orange pants!!
    Fantastic :D
    Un besito y feliz fin de semana
    http://janakitchen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. You rocked those coloured denims! It looks fantastic and love the printed bag, so cute. Lovely outfit hun!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nice look ! :> That bag is so adorable. Also love your colourful pants, really great.

    Thank you so much for the comment,
    have a lovely weekend!

    Satu
    - Indie by Heart

    Ps. My birthday Giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
  14. the yellow trousers/pants are super cute :)

    http://beautyaddictsguidetothegalaxy.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  15. Denim košulja, a damski skroz. Odlično

    OdgovoriIzbriši
  16. I have those pants too and I love the combination with the denim shirt!!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  17. Ahh Zagreb...i ja obožavam proljeće u njemu, nešto najlijepše..i ove hlače su mi zakon!! Obožavam hlače u boji, ove su prekrasne! ;) Jedino što ne volim su cipele s tim malim petama, ili onim petama od 4-5cm, to mi je bljak :D Ovdje se sve lijepo uklapa moram priznati ;)

    Juraj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah vi muški... i mog dečka zbunjuju te cipelice... nije ni balerinka nije ni štikla... hm... što li je onda to??? ;) haha

      Izbriši
  18. super si, baš su ti dobre te hlače i torba mi je jako krasna :)

    http://www.worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice color combination!
    Love your sunnies!
    xx
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Preslatko , cipele i torba su odlicni :))) Lepe slike !

    OdgovoriIzbriši
  21. Chic and stylish! Check my new post and follow me if you want sweetie :X I`ll follow back !

    Fashionspot.ro

    OdgovoriIzbriši
  22. Imam i ja takvu kosuljuu :) torba je super!

    OdgovoriIzbriši
  23. just gorgous, your yellow pants with that denim shirt is amazing! and are these bambis on your bag? love it;)
    kiss,mary
    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Wooow Stela, prekrasna si :)
    Hlaće su mrak isto ko i torba...

    btw. kosa ti je super, kaj radiš s njom, jesi kaj kovrčala il to tak prirodno?


    ljubim te


    Matea

    OdgovoriIzbriši
  25. Baš sam i ja to govorim...svaki put kad šećem gornjim gradom iznova se zaljubim u Zagreb! Hlače su odlične i volim sve te cropped varijante a traper košulja je basic u mom ormaru! Proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  26. Bok Stela! Super hlače i torba! Škicni moj blog ovaj vikend ako stigneš. Uz ove hlače bi mogla nositi jednu šarenu malu torbicu...?? Ako ti se sviđa uključi se i SRETNO!

    OdgovoriIzbriši
  27. joj želim ti ukrasti hlače! i super idu sa ovom košuljom,i ja sam se zaljubila u Zagreb iako sam na jesen dolazila inače.. mogu samo zamisliti onda kakav je u proljeće,ne bih se žalila da sutra nekad tu živim.. :D

    OdgovoriIzbriši
  28. predobre hlace:)
    I hvala na svim divnim komentarima:)

    OdgovoriIzbriši
  29. I would love to visit Zagreb someday! I was in Slovenia on business a few years ago! I didn't have time to visit the neighboring countries :( This outfit is absolutely fantastic, you always look great and your photos are amazing!

    OdgovoriIzbriši
  30. lovely bag and pants! :) thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, Keep in touch with fashion and if you like follow me also on facebook my Facebook page have a good day... keep in touch ....

    OdgovoriIzbriši
  31. Love your outfit! so cool!

    xoxo
    http://self-dressed.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  32. I have the same pants in black and I like yours really much!
    xoxo
    Faby

    OdgovoriIzbriši
  33. Zagreb i proljeće - najljepša kombinacija:))))))

    OdgovoriIzbriši
  34. what a great spring outfit! i love the bag!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...