23. 01. 2012.

Filmski ponedjeljak


Bok! 
Kažu stručnjaci kako je siječanj najdepresivniji mjesec u godini... praznici su iza nas, love više nemamo (a kao sol na ranu sa svih strana sniženja i akcije), trebamo se ozbiljno baciti na učenje/posao... no prije nego što vas dokrajčim ovim pesimizmom prebacit ću se na svoju današnju temu... ;)
Holly Golightly liječi svoj ''mean reds'' (napad ansioznosti) Tiffany's window shoppingom.
Ja svoj liječim filmovima, ali ne bilo kakvim, već onima koji te natjeraju da pomisliš kako ništa nije nemoguće i onima koji imaju jasnu poruku: Život je lijep!
Ovo je pregled mojih najdražih filmova;
1) Amelie


2) Big fish


3) Breakfast at Tiffany's


4) Chocolat


5) It's a wonderful life


6) La vita e bella


7) Malena



 8) What dreams may come


Za mene, ovi filmovi su čarobni. Ako dijelite moju ljubav prema nekima ako ne i prema svima od ovih fimova i ako znate još koji takav, ostavite svoj prijedlog u komentarima. Već duuuuuugo tražim neki film koji bih mogla dodati u ovu svoju kolekciju. :)



In the novella Breakfast at Tiffany's by Truman Capote, Holly Golightly called her bouts of anxiety "the mean reds." In the film, she described "the mean reds" as a feeling of being afraid, yet not knowing what you are afraid of. I sometimes feel the same way, but instead of Tiffany's window shopping, I watch movies. But not any kind of movies; I watch movies that, even if for just a moment, make me think nothing is impossible. Movies that have a clear and strong message; It's a wonderful life! ;)
If you share my love for some if not for all of this movies, and if you know some other movie that you think I might like, please leave your comment. I've been looking for a great movie to add to my collection for such a long time!!!  :)

Have a wonderful day, without any mean reds! ;)

Stela

34 komentara:

  1. Ja obozavam Amelie <3 I cokoladu, mmmm Johny! :D A pogledacu i big fish! :) Meni raspolozenje podignu Scent of a woman(1992), i I love you Philip Morris(2009). To su oni od filmova koji govore da nikad ne odustanes, nasmeju te do suza i nateraju da razmisljas...predlazem ih, ukoliko ih vec nisi gledala. ;) A zivot je lep-ne mogu :/ gusim se u suzama... pozdrav, i hvala na predlozima-posle ispita se bacam na filmove i knjige. ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I...
      Love...
      You...
      Philip...
      Morris!!

      definitivno spašava svaki, pa i najgori, ponedjeljak!

      Izbriši
  2. E ovaj ponedeljak ste me pogodile :) Sve redom moji najdraži filmovi :) A Malena ;) definitivno najdraži!

    OdgovoriIzbriši
  3. big fish mi je tooooliko dobar film <3 i potpisujem za Philip Morrisa!!to ako nisi pogledala trk ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam pogledala Phillipa Morrisa... mislim da ću se počastiti u četvrtak, poslije ispita... pogledala sam upravo trailer... jedva čekam! Hvala na prijedlogu ekipa! ;) Imate još kakvih? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. samo cu da kazem - amelie, chocolat, malena, la vita e bella... i ja se njima ljecim i neki su mi od najdrazih filmova. pogodila si me ovim postom :)
    ako nisi, pogledaj paris i love you/ new york i love you...

    OdgovoriIzbriši
  6. I love Chocolat - watching this trailer makes me want to watch it again soon!
    PS Thanks for your lovely comments.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. You've featured two of my all time favourite movies: Amelie & Chocolat, could watch them over & over again!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuuu, Čokolada mi je super film. Od ovih ostalih, neke nisam gledala, a neki me na kraju rastuže i rasplaču.

    OdgovoriIzbriši
  9. moram priznati da ni jedan jos nisam odgledala ali ako ih ti preporucujes morat cu pa ti javim kakvi su ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. La vita è bella is beautiful movie, but i also love big fish!
    Come to visit my blog and if you like let's follow each other on bloglovin & GFC!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Gledla sam skoro sve filmove i sviđaju mise.
    Tako da preporučujem:
    "500 days of Summer" drama je, ali ipak ima fin kraj.
    "Roman Holiday" prvi film od Audrey Hepburn (možda si ga već gledala)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Amelié je super film a preporucujem i La vita è bella! Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  13. GREAT POST..LIKE IT..:)
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdgovoriIzbriši
  14. Amélie is my all time favourite movie! ♥ So nice that it's on your list.

    Aww thankd so much for your comment, and for keeping your eyes open for those shorts^^

    Satu
    - Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  15. neka ti budu lenji i filmski svi dani u januaru :D

    OdgovoriIzbriši
  16. I love most of the movies you mentioned, especially breakfast at Tiffany !
    Hope you join my giveaway, many kisses from Italy



    You're invited to enter my giveaway to win a Zeleb party dress !
    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdgovoriIzbriši
  17. love your blog !
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    OdgovoriIzbriši
  18. amelie uvijek i zauvijek. mogla bi ga gledati svaki dan da mi ne dosadi i vjerujem da bi svaki put otkrila nešto novo što mi je promaklo u prijašnjim gledanjima. divnost! <3

    OdgovoriIzbriši
  19. la vita e bella, amelie and chocolat are my favorite movies! :) //dariadaria

    OdgovoriIzbriši
  20. La vite e bella..kako je to dobar film...meni najdrazi iz ovog izbora! Ima snaznu poruku. Roberto Begniniju je to sigurno najbolja uloga.
    Mislim da bi se prilicno dobro i film "Parfem" uklapao u ove zanrove...pogotovo uz Čokoladu! ;)

    P.S. da vam i ovdje odgovorim, i da, pratim vas već!

    Juraj

    OdgovoriIzbriši
  21. I love Judy Garland's "A Star Is Born" and maybe you would too? As I love all the trailers you have shared and seen and loved most of the movies too!

    OdgovoriIzbriši
  22. These movies are awesome! Breakfast at Tiffany's is my favorite. Audrey Hepburn is such a beauty.

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    OdgovoriIzbriši
  23. Love Amelie <3!!
    let's follow each other!
    we follow you now :D

    OdgovoriIzbriši
  24. i ADORE chocolat. not a lot of people have seen it before but it's too cute. and i am ashamed to say i still haven't seen breakfast at tiffany's :)
    xo TJ

    OdgovoriIzbriši
  25. big fish :))
    meni jedan od drazih :)

    OdgovoriIzbriši
  26. City of angels- uvjerljivo najdraži... iako je i ova kolekcija divna!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Klasika <3
    Meni siječanj nije depresivan jer je tad i moj rođ i rođ od puno mojih prijatelja pa samo slavimo :D

    OdgovoriIzbriši
  28. ohhh¡¡ my favourite films: la vita es bella and breakfast in Tiffany
    i love them

    kisses from spain

    http://thetrendyfrog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  29. Thanks for your comment, I am following you back :)

    xxx -S.

    OdgovoriIzbriši
  30. well the last good film I saw was "Spanglish"
    but there are many other nice films that I like
    :D

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...