18. 01. 2012.

Val d'Isere

Dragi naši!
Nisam neki fan snijega, zime i hladnoće, ali moram priznati da ima nekog šarma u višemetarskom snijegu, škripanju istog kad hodaš, drvenim kućicama, kuhanom vinu, skijanju...Prošli sam tjedan prilično uspješno provela u Francuskoj, u zaista predivnom Val d'Isereu, na skijanju (kad kažem uspješno, mislim na to da sam živa i u komadu!).
Kako mi ovdje u Zg baš nismo vidjeli puno snijega, evo par sličica prave zimske idile na oko 2.500 metara!
(Zanemarite Jetija na slikama, bio je debeli minus, nije moglo bolje ;))
Ulice u gradiću se namjerno ne čiste od snijega tako da je baš prava bajka!
 Deda od leda :)
 Nadam se da sam vam uspjela prenijeti bar malo zimskog ugođaja!
Čitamo se uskoro!
Ilina

Translation:
Althoug I am not a huge fan of winter, coldness and snow, I admit that there is something charming in two meters high snow, romantic cottages, walks while snow is making funny noises... Last week I spent in France, in beautiful Val d'Isere, successfully skiing. (When I say successfully, I mean I am still alive and not broken ;)). Here are some pictures taken at some 2.500 meters, never mind the Jetti on them, it was too cold for looking nice! :)
Love, Ilina

Broj komentara: 27:

  1. kako je prelepo! ovo je stvarno prava zimska idila! :) cak i ja (zimogrozljiva i lepo mi je da gledam sneg samo kroz prozor) sam pozelela da budem sada tamo i uzivam, pa neka je i minus :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. deda od leda je mraaak! slikice su predivneee! ja bi na skijanjeeee

    OdgovoriIzbriši
  3. Iako nisam ljubitelj zime i snega,slike stvarno prelepo izgledaju:)Dedica je super:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe slike, ja ne mogu da iščekam sneeeg <3

    OdgovoriIzbriši
  5. stvarno je prava bajka!! oduševljena sam :)izgleda poput crtića ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. o ovo je divno! prelijepo izgleda, nadam se posjetiti ga uskoro!
    slatkiš si!

    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful photos and blog! Wish it would snow here in LA! xo

    http://dreamingenfrancais.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nismo nikad bili u Francuskoj na skijanju, a čuli smo samo pohvale. Nekako više gravitiramo Italiji, ali nadam se da će jednog dana doći i Francuska na red.

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you, please follow me back!
    If you wan we can follow also with bloglovin, google+ and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  10. Aw wow, the photos of the snow are so beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nice pictures.
    Do not Chanel SS 2012, visit my blog.
    Frances www.theafternoontea.it

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely photos. I love snow - not driving in it though!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. nice it looked like you had loads of fun ! thanks for sharing <3



    love from the NANA girls xoxo
    http://feedmenana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. JAOOOO, zavidim jako jako, jer obozavam sneg, zimske sportove i narvno ususkanu zimsku garderobu!!
    Jako su lepe slike.Blago tebe!!
    A deda mraz od leda, je so cute!!
    Nadam se da cu i ja oticu na planinu neku, ali ovde kod nas u Srbiju, posto mi bas nedostaje sneg!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh, ja sam stvarno najveci obozavaoc snijega kad ga gledam kroz prozor iz tople sobe, ali ovo je wow, ne bih se bunila da dobijem priliku da prohodam ovim snijeznim ulicama, ovo je prava zimska idila

    OdgovoriIzbriši
  16. Winter wonderland! <3 Preljepe slicice!

    OdgovoriIzbriši
  17. jao kako je lijepo ..na ovakvom mjestu bih čak mogla i zavoliti zimu - totalno bajkovito.

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow baš kao iz bajke. Predobro. Ja bih da malo i u Zagrebu snijega padne... Ko proljeće je...

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely photos, i love snow :)

    M from

    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Ljubomorna sam! Koja idila! Kod nas sivo, tmurno i nekako prljavo, blatno, jadno...

    OdgovoriIzbriši
  21. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back here and on facebook! But can you please check if you're really following me on gfc because I can't see you in my followers list!!
    If you wan we can follow also with bloglovin?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  22. vauuu...jako lijepoo..!! ;)

    J.

    bleauog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Such a beautiful place, love your photosss. They are breathtaking

    Really enjoy your blog =) Shall we follow each other?

    xoxo
    http://www.girllilikoi.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...