09. 01. 2012.

Movie Monday

Hello! 

Kako ste mi? Zadnjih par dana muči me bolest spavanja i poprilične lijenosti, nikako da ih se riješim...još sam u nekom postblagdanskom bluesu.
Nadam se da vam je novi tjedan uspješno započeo, a pozitivne misli posebno usmjeravam prema studentima kojima je danas počeo faks nakon stanke. Teško je 'vratiti se' u surovu realnost... :P

Kako bismo vam (i sebi naravno) uljepšale ove grozne ponedjeljke, odlučile smo kroz tri sljedeća prikazati vam svoje najdraže filmove. S obzirom da smo sve tri nježne dušice, sumnjam da ćemo vas u ovim Movie Monday-ima opterećivati teškim filmovima.
(Sinoć sam u kinu pogledala 'Muškarci koji mrze žene', hollywoodsku adaptaciju bestsellera Stiega Larssona. Nakon trosatnog straha i grčevitog držanja za sjedalo, nemam ni najmanju namjeru na svoj popis stavljati iole teže filmove.)

Breakfast At Tiffany's
Film koji je nemoguće ne voljeti, točnije, nemoguće je ne voljeti Holly Golightly, s jedne strane zavodnicu, damu koja ide 'pudrati nos' kad joj je dosta muškarca, a s druge strane, ranjivu Holly, koju je najbolje opisao njen novi susjed Paul Varjak:
'There was once a very lovely, very frightened girl. She lived alone except for a nameless cat.'

It's a Wonderful Life
Klasik. Remek-djelo. Božić nije Božić bez ovog filma. Anđeo Clarence svima nam je potreban u jednom trenutku u životu.

Love Actually
Film u koji sam se zaljubila u njegovih prvih 5 sekundi, ta zaljubljenost traje i traje... Obožavam svaku priču ovog filma, svaki lik, ma svaku scenu...sve je tako pametno i lijepo ispričano. Moj broj 1 !!!  Love actually IS all around!

The Pursuit of Happyness
Lijepa, topla priča o tati koji će sve učiniti za svog sinčića, film obilježen beskrajnim (i doslovnim) trčanjem Willa Smitha u potrazi za srećom.

The Guard
 
Ovaj film ne spada u moje najdraže filmove, no nedavno sam ga pogledala i oduševila se! Priča o beskompromisnom irskom policajcu, u svom malom mjestu on je 'bog i batina', ne poznaje riječ autoritet i oboružan je genijalnim cinizmom od kojeg ćete umirati od smijeha! Ako niste, obavezno pogledajte!

Koji su vaši najdraži filmovi? 'Poklapaju' li se s nekim od navedenih? :)

Translation:
Hello to you! How are you? Hope you had a great Monday (if that's possible :P). We don't like Mondays so we decided to make them a bit easier by sharing our favourite movies with you. Our souls are very gentle so we won't be bothering you with difficult movies.
This was my choice for Movie Monday :
Breakfast At Tiffany's - do I have to say anything more? Everyone loves Holly Golightly.
It's a Wonderful Life - without this movie, Christmas isn't Christmas.
Love Actually - I'm in love with this movie for almoust a decade. Love the characters, scenes...well, every second of this movie.
The Pursuit of Happyness - great movie that shows us we have to literally run in our pursuit of happyness.
The Guard - great new movie, about an Irish unconventional policeman, full of cynicism which makes you laugh out loud!

Which are your favourite movies? Tell us :)

Love, Dora!

 

Broj komentara: 26:

  1. Ja sam nova u blog svijetu,pa bi dobro dosla svaka pomoc.

    http://imagination-fashion.blogspot.com/

    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni su neki od tvojih najdraži, dodala bi još Romansa u Seattleu i Zameo ih vjetar :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s komentarom o horor filmu. Posle takođe dvoiposatnog gledanja filma "I am legend" koji i nije hard horor (a možda i nije horor uopšte) jedva sam se sama vratila kući iz bioskopa. Tako da posle toga samo gledam "ljubiće" što bi rekla moja drugarica, iliti a.k.a romantične komedije :)
    izbor filmova je odličan, a koje nisam gledala odgledaću :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ustvari ljubav. Ultimativni obozavani novogodishnji film! :))) gledala 100 x!

    (pratimo se nego sta! :***)

    OdgovoriIzbriši
  5. Love the first one, she was so chic in that movie!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja nisma neki filmofil, ali Breakfast At Tiffany's je toliko dobar da sve scene znam skoro napamet!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Great movie selection! You have good taste!

    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway??? on my blog!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam da gledam filmove. Super izbor. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O Breakfast At Tiffany's kako volim taj film, divan je film a divna je i knjiga i film volim posebno jer mi nije pokvario knjigu. Love actually sam nedavno gledala, bio je na TV-u i oduševila se, i ja i mama, baš je fina topla priča. Taj zadnji film mi zvuči zanimljivo, ti glumci su mi inače dobri, ide na listu za pogledati. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. I super mi je što ste uvele ovu rubriku Movie Monday i ja sam nešto slično kontala uraditi, tako kad sam u nedoumici šta da pogledam samo skoknem ovdje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. kao pravi filmofil OBOŽAVAM OVAJ POST! :D

    pogledaj help- odličan odličan odličan. :D

    xs

    Dino

    OdgovoriIzbriši
  12. Love actually je film koji me uvek moze oraspoloziti, jedan je od retkih uz koji se smejem naglas! Slazem se-volim da me filmovi opuste a ne da sedim 3 sata ukocena i da se stresam...fin vam je bloguljak...prvi put sam tu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh, pa prvi je klasika, mislim da je on na svačijoj listi :D
    A ja volim nešto drugačiji žanr, volim stare horor filmove, što samo ime mog bloga pokazuje, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna lista ;) Zapravo ljubav bi bio moj najdraži sa ove lsite, a baš ste me zaintrigirale sa ovim "TheGuard" :) moram pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  15. muškarci koji mrze žene sam gledala u švedskoj verziji i bio mi je divan. ne želim da mi ga hollywood pokvari. :D a doručak je san svake žene! <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan izbor filmova! Breakfast at Tiffany's je klasik film, njega jednostavno nije moguće ne voljeti :) Navijam za Love Actually - uvijek ga gledam u blagdansko vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Love actually <3 preslatko nešto.

    OdgovoriIzbriši
  18. ni ja ne volim horore. super mi je u potrazi za srecom i love actually :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Hahaha a kaj bu Stela napisala za filmove? Prva 3 ista valjda... ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. upravo sam o tome i ja razmišljala hahha kad sam počela čitat posta sam i mislila da je Stela haha

    OdgovoriIzbriši
  21. Breakfast At Tiffany's & Love Actually...divni! Drago mi je da sam otkrila ovaj blog, preslatke ste! Čitamo se! <3 Manuela

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...