20. 01. 2012.

In the sun

Hello !
Slikice koje slijede su od prošle subote, PREdivne prošle subote, sunčane i tople, koju smo Stela i ja provele u beskrajnom girl talku, šetnji s Bangom i Đurđom i uživanciji na suncu. 





Koliko naslućujem pogledom kroz prozor, ovaj vikend nam se neće posrećiti s lijepim vremenom pa uživajte u toplome, umotani u dekicu, uz knjigu, film (odaberite nešto od naših preporuka iz Movie Monday-a) i dragu osobu.
Zimogrozna pusa!
Dora 

Clothes: kaput/coat-Miss Selfridge, šal/scarf-Zara, kapa/cap-Topshop, naočale/glasses-Ray Ban, traperice/jeans-Mango, vesta/sweater-Dorothy Perkins, čizme/boots-Timberland, torba/bag-H&M

Translation
These pictures were taken last weekend when Stela and I enjoyed in beautiful weather, classic girl talk and a long walk with her dogs Bango and Đurđa.
This weekend we won't be happy to have that beautiful weather, so warm yourself up, read a book or pick up a movie from our Movie Monday posts. And enjoy with a dear person.
Love, Dora


Broj komentara: 26:

  1. Divne slike! Beretka je preslatka:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kapica je jako slatka!!Super su mi cizme i torba!!Slike su osuncane~~)!!Kod nas u Ns je kisa, tako da nista od mog danasnjeg slikanja nema~~((
    Kace mala bela je divna divna!!Volim sto imate sve tri kuce.Tako sam bar skontala da je tako!!Sorry ako nije~~))

    OdgovoriIzbriši
  3. kako divno vreme, da je i kod mene tako...a ono cini mi se da jos i ne svane a vec se smrklo :/

    OdgovoriIzbriši
  4. That is the cutest hat! I am a huge fan of the animal print scarf and lovely handbag

    OdgovoriIzbriši
  5. Your hat is adorable, I love the style and colour, so cute <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. I love the animal print scarf!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepa prva slika...svidja mi se tvoja kapica! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se vaš prijedlog, knjiga, film, ljubav <3 uhhh, šteta što me čekaju ispiti pa moram učiti :(
    i preslatke su slikice, i sviđa mi se šal! :*

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. You're very welcome hun ^_6 Looking completely adorable in your little bow beret and leapord print scarf. Been trying to find a similar hat for myself actually....unsuccesfull atm though =(

    Eeli xx

    OdgovoriIzbriši
  10. divne fotke! šal je preljep <3

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo tek sam pronasla blog i vec mi se sviđa!
    Odličan outfit,pogotovo torba i timberlandice(veliki fan) :D
    Ako imate vremena svratite na moj jos uvijek mladi blog betweenracks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice look dear! Really lovely, sunny photos outdoors :)

    Thanks for your comment,
    have a lovely sunday night!

    xx Satu
    Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  13. Hej devojke, hvala na lepim komentima...pratim ja vas odavno! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Thanks for your comment dear!
    have a lovely week :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovo je predivno, nemam rijeci!!!

    Puno srece na ispitima!

    :***

    OdgovoriIzbriši
  16. Ei.
    Kapica i torba su savrsene.
    Svrati na moj blog, nova sam http://trovatemi.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...