05. 01. 2012.

Nije sve tako sivo...

... kad imaš s nekim otić' na čaj i u šetnju, a pritom na sebi nosiš hlače boje odličnog raspoloženja... :)
i jedan obični, sivi četvrtak u Zagrebu, pretvori se u odličan dan!
Ovo su slikice mog današnjeg, casual outfita, koje je uslikala Ilina:










Clothes/robica: Jacket/jakna: Top shop, Pants/hlače: Zara, Turtleneck/dolčevita: Christian Berg Stocholm, Boots/čizme: Calvin Klein, 
Wallet-purse/novčanik-torbica: Zara, Ring/prsten: Playround


English:
When it's gray and borring outside, there's nothing better to do than spending quallity time with best friend; sipping tea and taking a walk really made my day... and yellow pants made winter disappear for one more day...

Stela

(fotke iz ovog posta možete pronaći i na stranicama online modnog magazina Modni Vrisak )

32 komentara:

  1. i ja sam luda za ovom bojom, odlične su hlače ali mi je jaknica još bolja!

    OdgovoriIzbriši
  2. novcanik je super! nek je i pun kao sto je lep i ti si srecna devojka! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hlace su super, bas mi se svidjaju, jos tako zute!<3
    Super kombinacija za ovo vreme.Zima nikako da stigne, pa se jos mozemo lepo slikati, a da se ne prehladimo!!~)~)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hlace ti savrseno stoje! Bas je super vidjet zimi na ulici tako zive boje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute look! Love your trousers, very nice colour :)

    Thanks for your comment ! ^^


    xx Satu
    Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  6. great look! i love this jacket :)

    M from

    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na lijepom komentaru. naravno pratim vas :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Hlače su fenomenalne! Mustard žuta mi je favorit ove sezone, a i sama sam nedavno otkrila hlače u boji, sada moje farmerice odmaraju :). Great ass btw ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Honey, I'm sorry I hought that I'm already following you.. But I coreected it now :) Just following! Kisses!!!! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam cure na divnom komentaru,naravno da cu da vas pratim :) i svidjaju mi se ove hlacice :)

    OdgovoriIzbriši
  11. super su hlace :)
    hvala na komentaru, i ja vas pratim vec duze i tu i na fejsu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka cast kako se seces u stiklama cijeli dan bez da se umoris!
    Cuo sam da je to jako tesko ;))
    Obozavam ove hlace, zakon ti stoje

    OdgovoriIzbriši
  13. def love the mustard pants and the best way to beat the greyiness out.

    xo Nav
    http://www.navlandstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. odličan outfit!
    pronašla sam vaš blog, i baš ste mi simpatične :)
    novi "stajliš" post ej na mom blog, škicnite ako imate vremena :))
    http://tilleve.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. stvarno su pantalone boje lepog raspolozenja...moje omiljene zute :)
    http://maryglamlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sviđa mi se boja hlača! i čizmice! :))
    Svratite na moj blog! ;) Ako vam se svidi, možemo se pratiti! :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Loving the colour of your pants, so vibrant, will definitely brighten up any day!

    OdgovoriIzbriši
  18. hlace su mi lude skroz :)
    simpa blog :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Volim te usputne outfitove :)
    Pantalonice su super, bas zato sto su zute!

    OdgovoriIzbriši
  20. i like the yellow pants!!!!!

    http://lesapphireblue.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako su pantalone divne boje :)
    Super outfit!

    OdgovoriIzbriši
  22. hvala na commu i svakako vas pratim!!citamo se :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Tim stepenicama ja idem na fax i proklinjem ih svaki puta kada žurim i njima trčim.
    A ove hlače boje senfa ti stoje (bit ću prosta ali takva je prilika) nenadjebivo! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Love this look on you! The pop of color is really fab.

    ox,
    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC.

    >>http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. super su ti hlace! trazim jedne takve boje vec dugo, ali bez srece... morat cu svratit do Zare :)

    xoxo,

    Fashion Fractions

    OdgovoriIzbriši
  26. Senf boja moja omiljena... :) Divne pantalonice :)

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...