03. 01. 2012.

Mmmm...voćne košarice!

Hello!
Nadam se da pomalo dolazite u 'normalu' nakon svih božićnih i novogodišnjih kolača i kolačića (pogotovo ako ste probali nešto od Stelinih divota). Za razliku od mene, koja sam još uvijek u filmu davljenja u koječemu slatkome. Zasad se tješim onom 'bit ću sretna i debela', no uskoro prestajem s kolačima i čokoladama i sl. Obećajem samoj sebi :P
Dotad, uživat ću u ovim prefinim voćnim košaricama, koje su poslužile i kao novogodišnji zalogajčići. Dečku su jako fine pa sam ga odlučila usrećiti (i sebe!). Osim toga, volim kad netko mljacka mojih ruku djelo, it makes me happy :)

Dakle, za košarice trebate:
-za tijesto
200 g pšeničnog oštrog brašna
100 g maslaca
80 g šećera
1 jaje
-za nadjev
2-3 žličice marmelade od marelice
250 g bobičastog voća (ja uvijek uzimam Ledo smrznuto šumsko voće)

Maslac treba dobro izmrviti s brašnom, zatim dodati šećer i jaje te zamijesiti prhko tijesto. Poželjno je ostaviti ga u hladnjaku barem sat vremena da se dobro ohladi. Ohlađeno tijesto treba razvaljati na pobrašnjenoj podlozi i zatim ga stavljati u kalupe. 


Savjetujem da probate obložiti čitav kalup, skroz gore do ruba jer će se tijekom pečenja tijesto spustiti.


Ovako izgledaju moji kalupi kad se Dečko uključi u izradu kolača :D

Kalupi se peku u pećnici zagrijanoj na 200 stupnjeva, 10-15 minuta (obično je 10 sasvim dovoljno).
Pečene košarice premazuju se Nutellom (ili nekom alternativom - raznim pekmezima, rastopljenom čokoladom, itd.) ...


...a zatim se pune voćem:


Prije nego ste košarice napunili voćem, ocijedite voće kako bi izvukli svu tekućinu u kojoj se nalazilo. Tu tekućinu u kojoj je bilo voće pomiješajte s marmeladom, zagrijte uz stalno miješanje, skoro do vrenja. Sa zagrijanom tekućinom treba preliti košarice (obilno, da se natope) i ostaviti da se dobro ohlade.
Računajte da će vam jedna smjesa tijesta biti dovoljna za 20-ak košarica.

Nadam se da će vam se svidjeti, meni su genijalne jer spajaju slatku Nutellu i kiselkasto šumsko voće. Njam!! I Steli su se ljetos svidjele, tako da su garantirano fine ;)

Sretno s izradom i dobar tek!

Pusa, Dora





21 komentar:

  1. Volim prhke košarice, a najdraža kombinacija mi je ganache krema i jagode :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme ovo moram probati, prefino izgleda, a jednostavno za izradu ;)

    http://worldisrunway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. thanks so much for your lovely comment and following. I appreciate it very much. I hope you love the next post :) This looks so yummy! I will try it at home :D
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičan recept! Divne su košarice a i dečkovi smajlići ;) Sretna Vam Nova Curke ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj cure ubit cete me s ovim, treba skidati praznicne kile. A kako? Kako uz ove divote?

    OdgovoriIzbriši
  6. kako ovo mljac izgleda! sreca pa je na slici, a ne negde u mojoj blizini...imam osecaj da cu posle ovih praznika biti teska k'o beba kita ubice! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uzimam recept. :) Prefine su košarice. Pogotovo one sa smajlićima :-P

    Sretna nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo moj decko Sasa najvise voli.Vocne kupice, tako ih on zove!!
    Divno, njam njam!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. isuse bože.

    dora, ovo je SAVRŠENO.

    kad mi to radiš?! :DDD

    p.s. ovaj blog je blog za debljanje!!! :@@@

    x's

    Dino

    OdgovoriIzbriši
  10. odlican recept! pogotovo za domacice - pocetnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. These look delicious, already following you on Bloglovin :)
    Have a lovely weekend

    OdgovoriIzbriši
  12. i meni su se svidile ovo ljeto!!! preeeeeeeeeefine suuuuuu :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. These look really delicious by the way! ^^

    Thanks so much for your comment,
    I'm glad you liked my outfit <3

    Have a great day,

    xx Satu
    Indie by Heart

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ste, cure! Volim ovakve male slatke zalogaje s voćem.. možda bi vam bilo fora također da ih napunite nekom laganom vanilin kremom ili vanilin pudingom i da voće prelijete želatinom ili ukrasite slatkim vrhnjem.. :) S ovakvim desertom može se igrati do besvjesti!

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks for the good writeup. It if truth be told was a amusement account it.
    Glance complex to more added agreeable from you! However, how
    could we keep up a correspondence?

    Also visit my web page: new cellulite treatment

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...