27. 11. 2012.

All in all it's just another brick in the wall (outfit post)

Hello!

Jedan outfit koji jako podsjeća na neka prošla (možda sretnija?) vremena...





 Pa, mislim, tko bi odolio ovom kaputiću, kad ima ovakve gumbe???
Who would resist this coat, when it has buttons like this???

Kaput/coat, remen/belt: Vintage UlicniOrmar, ogrlica i prsten/necklace and ring:ni.unikatni.nakit   

Hlače/pants: Stradivarius, torba/bag: Vintage, marama/scarf: Vintage Ulični Ormar cipele/shoes: Neosens

Dolčevita/turtleneck: Benetton, naočale/sunnies: vintage


 A ovako bi slika izgledala da je snimljena prije 40-ak godina...
And this is how the picture would look as if it was taken some 40 years ago...

Zamolba: Ako itko od vas zna gdje bi se mogle kupiti iste ovakve hlače užasno visokog struka i širokih nogavica, samo traperice, pliiiiiiz neka mi javi...(naručivanje preko neta mi nije opcija, jer ipak moram probati hlače, da ne izgledam kao kreten:))...Hvala unaprijed!


Uživajte u ostatku tjedna i natprosječno toplom vremenu...
Pusa, Ilina

Enjoy the rest of the week...
Love, Ilina


Broj komentara: 40:

  1. Joj, vidi joj kaputa!!!!
    Kupila ja takve (teget, zvonaste, visok struk, zuti konci) u Esprit outletu za neke sitne novce (u odnosu na njihove uobicajene cene)..mnogo sam ti pomogla, znam :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaputić je genijalan! Posljednja fotka uistinu zrači nekim davnim vremenima, kao i cijeli outfit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Znaš kaj, ti si meni čak i tip za to razdoblje, ali baš sam ti napisala na fejs, to kaj ti pišeš, kao da ja pišem:)))) isti humor

    OdgovoriIzbriši
  4. wow what an amazing midi coat and hand bag (decorated with scarf)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna kombinacija, podsjeća me na časopis Burda koje sam obožavala listati dok sam bila mala...

    OdgovoriIzbriši
  6. Eto te kao za razglednice Žene sa stilom iz sedamdesetih :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična kombinacija,koja me tako podsjetila na neke 70-te,fantastične fotke i tvoja kombinacija,kaputić je presladak,ali cipele.. ja sam se zaljubila onako na prvi pogled..predivneeee!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zašo sretnija, šta fali ovim sada :P
    Predivan oufi :)
    Boje sjajne :D
    Ogrlica i prsten predivni :D

    Giveaway na mojoj fb stranici :)

    https://www.facebook.com/Ladybug4Sunflowe

    OdgovoriIzbriši
  9. jojjj predivno, a kaput je savršen, a tek dugmići odlični, svidjaš mi se u ovom izadnju mogu ti reć baš ti nekako paše :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi dear, you look like a retro movie star in these images, these remind me of images from a 60's or 70's tv series. Loving the stunning vintage appeal about this look, so beautifully styled.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao ovo izgleda toliko savrseno kao da gledam neke stare slike moji roditelja kada su bili mladi 70'tih godina.
    Hlace zvoncare su savrsene i svaki komad je vecni spoj divnih komada lepe boje!!

    OdgovoriIzbriši
  12. savrseno nosis retro!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. I love yours blog, I follow you on GFC, I hope you follow me too!

    OdgovoriIzbriši
  14. izvrsna kombinacija, hlače su zakon! A cipelama javno izjavljujem ljubav!

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivne slike, odlicna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  16. very nice jacket! great shoes! scarf with a bag - a beautiful couple!

    OdgovoriIzbriši
  17. so beautiful! i love that cute necklace! and also the bag and jacket is amazing!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdgovoriIzbriši
  18. What a beautiful outfit, gorgeous jacket. And jewelry is so unique, looks very original!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Love the outfit and adore last pic!! Giulia
    Fashionmamas.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. cijela si slatka, prsten mi je najfamozniji.
    Jedna moja dugonoga prijateljica ih je kupila u Benettonu..Ja sam na prvu pomislila da su to te... :)
    pozdrav
    anita
    http://cherryblossomtime.com/2012/11/27/giveaway-la-petite-mignonne/

    OdgovoriIzbriši
  21. O, da, definitivno si me vratila neku deceniju unazad :)
    Odlično je ovo!

    OdgovoriIzbriši
  22. I can't even express by words how much I like it

    OdgovoriIzbriši
  23. Jako mi se sviđa ovaj outfit, pogotovo kaput! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  24. stunning! love love love the whole look especially the bag.


    xoxo, Style Diaries a Lifestyle Blog

    FOLLOW: BLOGLOVIN / TWITTER / FACEBOOK

    OdgovoriIzbriši
  25. wow you look lovely!
    super cool mustard color
    and the accessories are so original!
    love them
    xoxo
    Syriously in Fashion
    Syriously Facebook Page

    OdgovoriIzbriši
  26. loove it! <3
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/ nakit kod nas, you may like it!

    OdgovoriIzbriši
  27. Thanks for your comment hun, Happy Friday!

    OdgovoriIzbriši
  28. Great jacket - such a versatile colour and style.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  29. super su mi tvoji pomalo vintage lookovi :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Kakav kaput! Oduševljena sam!
    I 10 za kombinaciju ;)

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...