25. 11. 2012.

Sometimes I wish I could fly...(outfit post)

Hello!

Jedan jednostavan i udoban outfit za haranje po Interliberu s Dorom. S obzirom na desetak kila knjiga koje sam kupila, nisu dolazile u obzir štikle i slične bedastoće...

Simple and cozy outfit for Book Fair I went with Dora. Considering about 10 kilos of books I've bought, high heals and all that nonsense was out of the question...


Jakna/jacket: Versace (collection a/w 2001), pašmina/scarf: H&M, torba/bag: Guliver (7 years old)
(Neki dan ja u parku s djecom, zamotana u ovaj ogromni šal i pita me neki dečkić: Teta, zakaj ti imaš dekicu na sebi? Djeca su uvijek iskrena... :D)


Čarape/socks: no name, čizme/boots: no name (kupljene u trgovini Perrin u Zg)


Narukvica/bracelet: from India, prstenje/rings: no name, naušnice/earrings: Lazer Lumezi



Haljina s "krilima"/dress with "wings": Sisley (old)


Uživajte...
Pusa, Ilina

Enjoy...
Love, Ilina

Broj komentara: 35:

  1. Carape su skroz lude.
    Jako mi se svidja pasmina.

    OdgovoriIzbriši
  2. bas si slatka!

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čizme su odlične, a sviđa mi se i haljina s "krilima"!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična!
    Tek sam sada vidio da imaš i tetovažu, lijepo ti stoji :)

    Juraj

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je odlično!! Čizme, haljina, čarape, nakit, ama baš sve:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja da tebe vidim na ulici mene bi auto udarilo koliko bi mi za tobom pogled ostao, eto :).

    OdgovoriIzbriši
  7. cool haljina!
    xoxo SIenna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  8. carape su bas cudne, ali moram priznati i bas su zanimljive =D , a svidja mi se haljina, i kako dobro izgleda sa ostalim stvarima =D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jednostavno i prelijepo..:) Haljinica mi je preslatka :*

    OdgovoriIzbriši
  10. You look so pretty :) I would like to invite you to join my GIVEAWAY :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. You look really stylish and pretty <3
    xo

    glamDevils

    OdgovoriIzbriši
  12. haljina ti stoji jednostavno prekrasno! zavidim na Interliberu :)
    kiss
    anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Udobno a interesantno. Odlican nakit. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Very interesting post, love you boots!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. hi! i love books too! if i could i would read all day long! lovely outfit! i am following u with gfc would u like doing the same? giulia
    fashionmamas.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Vunena haljina, sa zanimljivim carapama i odlican sklop boja, prosto me ponesu sa tobom da uzivam u jesenjim danima :).
    Nausnica su mi precool!!
    Ali volani na haljini su me skroz osvojili :)!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Haljina, jakna, pa jš u kombinaciji, sjsjno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve mi je prelijepo,ali ovaj nakit je potpuno očaravajući...ovaj ambijent u kome je slikano je famozan,divno sve zajedno,uživala sam zaista i u ovome postu:)

    OdgovoriIzbriši
  19. kako je dobraaa ta haljina, mnogo mi se svidja :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  20. I love the sound of a book fair, I've never been to one before but I know I will also find as many books! There are so many amazing elements to your outfit, love the stripe print shawl, the colours are beautiful. The shape on your dress is so pretty and unusual, and your tights are fantastic!

    OdgovoriIzbriši
  21. I love the sweater dress! And Also...omg that bracelet! I love Indian Jewelry so I am envious that your friend went and brought that back for you :)

    OdgovoriIzbriši
  22. this is so perfect for fall! those tights are awesome. xx

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...