15. 11. 2012.

Baby, It's Cold Outside

Hello :)

Evo jedne tople kombinacije za ove (meni barem) hlaadne dane. Ne vidi se na slikama, no na sebi imam točno pet (5) slojeva odjeće! Vjerojatno sam najzimogroznija osoba na svijetu...

Here's a warm, comfy combination for these cold days. You can't see that on these pics, but I actually have 5 layers of clothes here... What can I say..I hate it when I'm cold!



Prihvaćam sve kritike za (pre)često nošenje ove Brigitte majice, no toliko mi je draga da je stalno na mom odjevnom repertoaru! Zato su čizme i torbetina novi komadi :)

I accept every criticism for wearing this T-shirt too often! But it's my favourite shirt and it's on my clothing repertoire all the time! At least, the boots and the bag are new pieces in my closet :)



Clothes: pletena vesta/knitwear - Bershka (very VEERY old but my favourite!), Brigitte majica/Brigitte t-shirt - Zara, remen/belt - vintage, suknja/skirt - H&M (very old), čizme/boots - Bershka, torbetina/bag - Zara

To je to ljudi, čitamo se :*
Dora

Broj komentara: 29:

  1. Great winter outfit - looks so cosy. I love the bag and boots.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  2. ja obožavam slojevito odjevanje i isto sam zimogrozna ;) čizme su super <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi sweety, I am obsessing over you've layered this stunning look, its very much my style, the individual pieces are all fabulous - love the skirt and boots - and together they meld harmoniously!

    OdgovoriIzbriši
  4. I think you must have gotten the cold weather from us in Chicago because it's now in the los 50s which is nice for this time of the year.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva čekam da kod mene zahladi. Jutra jesu malo hladnija, ali zato kasnije guštamo u toplom i sunčanom danu (i laganijoj odjeći). Kombinacija mrak!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kombinacija je fantastična jako mi se sviđa majica,i ja bih ju stalno nosila kako je slatka i originalna:)

    OdgovoriIzbriši
  7. super izgeldas, bas mi se svida ovo! :)

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. oddlična komb,,,džemper je savršen za ove hladne jesenje dane, čizme i torba odličnoo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja verovatno ne bih ni skidala tu majicu, obožavam je :)
    I čizmice su prelepe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Cuj hladno?! :D Ma taman posla.
    Cizme su wow

    OdgovoriIzbriši
  11. Cizmice su ti savrsene, ali mnogo su dobre.
    A i torba je predivne forme.Uh zelim!!
    Ja sam isto jako zimogrozljiva i ne mogu da se ugrejem, pa isto imam sto slojeva garderobe na sebi.
    Preslatka mi je ova kombinacija.Vesela i srecna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. predivno :) evo cak je i moja mama usla u sobu dok sam gledala fotke i rekla: ko se to tako lepo obukao :) tako da... pohvale i od mene i od mame :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas lepa kombinacija :) Torba i cizme su ekstra :)

    OdgovoriIzbriši
  14. super torba i kardigan!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  15. super <3 samo vise slikaaa nam stavite. xo
    i citajte nas ;-)
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. You look really amazing, love your pair of boots! :)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  17. fantasticno!!!!suknja i tasna-wow!
    xx






    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  18. Kao i uvek, veoma stylish. Pa cak i opet sa tom majicom, jer svaki put drugacije izgleda. Kad budete imale vremena ove nedelje, svratite da se malo druzite sa ostalim pionirima malenim: http://creactiveallaround.blogspot.com/2012/11/ex-yu-blog-party-pioniri-maleni-in.html

    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  19. wow! those boots are sooooo amazing! what a great look! chic rock´n´roll chick;)
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. I love this look so much! Great skirt and boots!

    OdgovoriIzbriši
  21. Joj i ja mrzim ove hladne dane, nikako mi se ne izlazi iz stana... Komba je savrsena! Sve bih ti ukrala :)

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...