22. 11. 2012.

My room!




Bok! Danas imate priliku zaviriti u moj sobičak...
Još uvijek nisam u potpunosti zadovoljna s time kako izgleda, nedostaje mu nekoliko komada koje sumanuto tražim već neko vrijeme (kao što je veliko, bijelo, a opet ne previše skupo zrcalo za sredinu zida između odjeće, zatim slatki, čupavi tepihić, nove rolete za prozore i još par sitnica...)
Mislim da je soba prava ženska, da odražava moj stil i da sam s obzirom na poprilično ograničeni budžet, napravila najbolje što sam mogla... neki od komada u njoj su prefarbani, ili im je prvobitna namjena promijenjena (npr. "noćni stolić" kraj kreveta zapravo je kofer od stare šivaće mašine, a vaza je bočica od soli za kupanje...). Mnogi su komadi darovi meni dragih ljudi; preslatka svjetiljka na spomenutom noćnom stoliću dar je mog dečka, kao i predivni prekrivač za krevet, jastuci su pak dar njegove majke,a stalci za odjeću poklon su njegovog (i mojeg) prijatelja koji ih je i (teškom mukom) postavljao... i da čovjek ne povjeruje, još uvijek drže!!!
Nadam se da vam se sobičak sviđa! Ako imate još kakvu dobru ideju ili savjet, slobodno podijelite!
Pusa! 
Stela









This is my little room... I'm still looking for some pieces, but all in all I'm happy with the way it looks. I belive my room is womanly, it reflects my style and looks pretty good considering the budget I had for decorating it. Hope you like it! Let me know what you think. 
Love, 
Stela






31 komentar:

  1. It looks so beautiful! You have a grand talent for room decor...this looks like pages from a home design magazine. Love the mirror

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se, sladak kutak, slicno kao sto i ja zelim.
    Naime i ja cu uskoro da dobijem novu sobu, novu tj.jos uvijek bez poda, ja sam je krecila :).
    Trazim bijeli vitage namjestaj, i evo danas sam toliko salona obisla i nista. Sada moram traziti gdje da mi to naprave, a bas zelim to :(.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam odakle si, pogledaj u JYSK-u, ako imaš u blizini, možda ćeš naci nešto zanimljivo, ili u IKEA- i ako ideš u Hrvatsku ili Mađarsku, ili ako znaš nekog da donosi njihov nameštaj. Mislim da će te mnogo skuplje izaći ako praviš i to nikada ne ispadne kako zamislliš.

      Izbriši
  3. Soba ti je prekrasna! Jako mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ogledalo s prve fotke je pun pogodak, a jako mi se sviđaju i ove šalice po policama, kao i cijeli taj kut radnog stola. S druge strane, fora je i ovaj dio za odjeću, barem ne moraš otvarati ormar da zaviriš u njega. Sve u svemu, prekrasno uređena soba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo. Ne bih rekla da je soba mala. Sve je na svom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas je lepa soba,odushevljena sam. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Potpuno je ti, i potpuno je savršena, ja sam zaista oduševljena, volim ovakve sobe...divan jedan kutak.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj toliko je sve slatko,toliko divnih detalja,ovo zrcalo me totalno oduševilo kao i one tri kutije naslagane jedna na drugu,to dugo tražim..prelijepo zaista sa puno ukusa i topline:)

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo je nesto najdivnije sto sam ja videla!
    zelim ovakvu sobu,predivna je zaista, kao iz casopisa :)
    srecnice :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Soba je opremljena s ukusom i pažnjom za detalje- to ju je stvarno napravilo posebnom, romantičnom i toplom:)

    OdgovoriIzbriši
  11. JAKO divno izgleda soba i sve je u pravoj harmoniji.
    Mnogu samo da zamislim koliko je veliko uzivanje provoditi vrme u sobici!!

    OdgovoriIzbriši
  12. predivno je.....zaljubila sam se u prostor....;)))))

    OdgovoriIzbriši
  13. super mi je soba...krevet mi se najvise dopao,ali i ogledalo sa prve slike...:)

    OdgovoriIzbriši
  14. it´s so beautiful! especially your baroque mirror and i´m impressed how organized it is, in my house everything is a mess;)
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdgovoriIzbriši
  15. slatka soba, posebno ogledalo!

    OdgovoriIzbriši
  16. pre sla tko! nemoj mi reći da onaj starinski telefon još uvijek radi, jer ću umrijeti od zavisti!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Thanks for taking the time to stop by :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hello !! I am your follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you already! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    ChrischelleBelle Chanelene

    OdgovoriIzbriši
  19. prekrasno i potpuno u mom stilu isto :)
    kiss
    anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. bas ti je uredna soba, kako uspijevaš ;-)

    znaci police drze bolje nego pas ježa ;-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Jako lijepo! Obožavam potkrovlja <3

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...