19. 11. 2012.

My Husband Took Me Out

Hello!

Evo par fotki od neki dan, bila je neka premijera filma, pa hajde, da ne hodam baš kao cirkus (kako moj image zove moja sestra Vivi), malko se uredih... Slike su malo mračne, ali to je tako kad noć pada oko 16.30... Fotke nemaju nikakve šanse... :)

So, my husband took me out. An opportunity to dress up a little and not to walk arround like circus (like my sister Vivi use to say about my image :))...


Sako/blazer: Zara, hlače/waxed jeans: Salsa

Košulja/shirt: second hand, remen/belt: no name, torba/bag: Vintage Britanac flea market, prstenje/rings: no name, Hrelić flea market
 Cipele/shoes: Cinti

Cipele su za rubriku "vjerovali ili ne". Naime, u mojih preko 30 godina ovo su mi prve cipele na visoku petu (12 cm). Imam čizama, sandala na peturine, to nije nikakav problem. Ali moja su stopala neka čudna čeljad i odbijala su hodati u zatvorenim cipelama na petu. Uglavnom je do sada bilo: Ne mogu hodati u špicu, ne znam na tankoj peti, žuljaju me prsti, ispada mi peta... Ali čudo se dogodilo, i u Trstu neki dan, u fantastičnoj trgovini Cinti (koju bih btw čitavu pokupovala) sam kupila ove... I sada možemo, kao što je to bio običaj nekad davno u Yugi, mirne duše ići u Trst po cipele... Jeeeeee...

Pusa, Ilina

Love, Ilina

33 komentara:

  1. Love your shirt!
    Thanks for the comment darling =)
    XOXO
    Ylenia

    OdgovoriIzbriši
  2. jao predivne su ti cipelice, a je odlična..

    OdgovoriIzbriši
  3. Your hubby is lucky!! He's got a gorgepus wife!! I love this outfit!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  4. uuuu mrak! cipelice su odlicne a pogotovo na te carapice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo izgledas! Torba je predobra =)

    OdgovoriIzbriši
  6. cipele su krasne, a bome ni košulja i sako nisu loše ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. divna si u ovoj "ozbiljnijoj" kombinaciji :)
    svidja mi se tetovaza, sad je prvi put primjetim :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Kupovina u Trstu, nesto sto me bas podseca na Yugu ..pa jos cipele :)))) Slike su odlicne, outfit jos bolji , meni je favorit kosulja i crvene carapice na tamne cipele . Super !

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadam se da vam je lijepo bilo!
    Super izgledas!
    milna89.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao!!Pa daj molim te mi reci kakva je to savrsena koslja??
    Dezen na njoj je savrsena!!Sigurno znas koliko mi se svidja!!

    Moja stopala su isto tako cudna i jedva izlazim sa njima na kraj!!

    Odlicne shoes i crvene carape su mi tek jako kupile!!

    OdgovoriIzbriši
  11. I ,ove that blouse! I just bought a similar one recently but I love that yours is vintage! A true classic :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi smo običaj odlaska u Trst zadržali kroz cijelo ovo vrijeme, samo što sada tamo kupujemo i svu špežu.
    Kombinacija je odlična i nadam se da ste se lijepo proveli.

    OdgovoriIzbriši
  13. Moram priznati da si mi na slikama preslatki zaigrani djevojčurak,slatka kombinacija a ove cipelice su bombončić definitivno..jako mi se sve sviđa,stil sa toliko ukusa:)

    OdgovoriIzbriši
  14. love, love, love your shirt!
    Great outfit!
    would you like to follow each other?
    xoxo Ewa

    OdgovoriIzbriši
  15. na vašem blogu uvijek se oduševim predivnim vintage komadima <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Prvo mi je licilo da ovo nisu rukavi kosulje vec tetovaze na rukama, rekoh sta sam ja ovde propustila :D Kosulja je izvanredna! Takodje retko imam cipele sa stiklom, zatvorene...

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivna si u ovoj kombinaciji..Odlicno ti stoji..Kosulja mi je prelijepa kao i cipele,ma ne mogu nista da izdvojim kad bi ovo sve nosila <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajno! Kosulja, tasnica, carape u boji - super!

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasan outfit.
    A cipe = divne.
    Drago mi je sto si pronasla svoj par ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Imao je šta i izvesti ;), bomba si ženo.
    Cipele bih ti ukrala. I hlače. I košulju. Ii..stat ćemo na tome ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Super mi je ovo :) Fantastican spoj, posebno mi se dopadaju carape :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Košulja, crvene čarapice, cipele...meni se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  23. I am stunned by this amazingly styled outfit, wow! deserves a place on fashion week street style. So elegant and eclectic, thanks for this great inspiration!

    OdgovoriIzbriši
  24. Lovely post, and lovely blog!
    Wanna follow each other in GFC and Bloglovin’?
    Let me know!
    xoxoxo

    www.cmgvb.com
    www.cmgvb.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Apsolutno savrseno od glave do pete!!!:)) kosulja je najistaknutija!!;))

    OdgovoriIzbriši
  26. Kosulja mi se bas svida. Odlican styling!

    OdgovoriIzbriši
  27. Crvene carapice su tackica na i cijelom outfitu! Fantasticno!

    OdgovoriIzbriši
  28. Odgovori
    1. Oh, yes, he liked it very much and he was a photographer! ;)

      Izbriši
  29. super outfit, bas ti dobro stoje ove pantalone!!

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...