03. 11. 2012.

Ilina@UličniOrmar

Hello!

U jednom od prošlih postova ste imali priliku vidjeti Dorine favorite iz jesensko-zimske kolekcije Uličnog Ormara (ako se želite podsjetiti, možete ovdje). Meni je za oko zapelo slijedeće...

In one of the past posts you've had a chance to see what Dora spoted in our favourite vintage store Ulični Ormar (if you like, you can remind yourself here). I liked this...

 





S ovom sam zadnjom haljinom otišla kući. Ne znam gdje ću ju nositi, ali znam da ću ju voljeti...Ah, mi žene... :)
Pusa, Ilina


With this last dress I went home. Don't know where I am going to wear it, but I am gonna looooove it! Ah, women... :)
Love, Ilina

43 komentara:

  1. Jao kakvav divan oversize kaput sa prve slike.
    Tako je super krojen, a jos i ta velika kragna.
    Sljokicasta vesta mi se isto veoma dopada, kao i civi kaputi sa krznom!!
    Savrsen izbor!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, koliko dobrih stvari :D
    Posebno mi se dopada beli kaput, a ova poslednja haljina je čisto savršenstvo i fenomenalno ti stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno.
    Haljina ide skroz uz tebe!

    OdgovoriIzbriši
  4. jaooooo kako si divna,,,,pa sve mi je savršeno, ali ova zadnja haljina ti tako dobro stoji, zeleni kaput sa prve fotografije je predivan, ma sve mi je odlicnooooo :***

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaput sa prve slike je i meni sada zapao za oko, savršen je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, kaput sa prve slike, predivan, obožavan takve neobičnije krojeve...krasan vam je ovaj ormar:)

    OdgovoriIzbriši
  7. I love all your coats ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Kaput s treće fotke i haljina koju si kupila su prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ulični ormar je zakon, a bogme su i modeli zakon

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršeno ti stoji ova haljina!! Ostadoše mi oči na njoj :D
    A ovi ostali komadi s sjajni! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super sve izgleda, ali mozda je poslednja fotgrafija i haljina favorit <3 !

    OdgovoriIzbriši
  12. Kaputi su prekrasni, stvarno ne mogu odlučiti koji mi je najbolji, ali svakako haljina :) nisi pogriješila

    OdgovoriIzbriši
  13. Favorit mi je kaput na prvoj slici!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Fotke su super, a ova zadnja haljina mi je skroz ženstvena i elegantna. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Poslednja haljina je predivna, a i kaputi su me oduševili! *.*

    OdgovoriIzbriši
  16. Drage cure uvijek iznova oduševite,ove vintage stvarčice su tako slatke,a ovu haljinu zaista nije teško voljeti,divna je:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Kaputi su fantastični <3
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  18. super su mi svi komadi, ali mi je crvena haljina ima "ono nesto" :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Kaput kao na prvoj slici imala je moja mama daaavno a zadnja haljina mi je baš super!

    OdgovoriIzbriši
  20. Stunning stunning stunning--the two of you have gorgeous looks and fashion is to die for--love love love the coats!!!

    -Lauren
    adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. oh tehse are gorgeous clothes! I wish I could visit that vintage shop too :/
    I loved the coats asp. the white and grey ones with fur collars. I also loved the dress you picked up, if you can't find place to wear it you can cut the lenght of it and make it short or send it to me hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  22. great looks honey, i can't decide only one!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  23. How I wish I could also shop at this amazing store....the first jacket is incredible, what an iconic piece! Loved the red shimmery jumper and that gorgeous evening gown, you look stunning in it!

    OdgovoriIzbriši
  24. Oh my goodness, all of these pieces are amazing! I just stumbled across your blog and I adore it!! I'm your newest follower xx

    Twenties Girl Style

    OdgovoriIzbriši
  25. Gorgeous looks! Love all the fur especially, and the last long gown..beautiful :)


    Satu
    Indie by heart

    OdgovoriIzbriši
  26. Girls you are AMAZING, I was looking at these outfits and could not choose which one I liked better, they are all so different, unique and gorgeous! And they are all fit you so well! This is a great post, you girls are ROCK !
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Odgovori
    1. I love the first trench and the red sequins top!! Stunning

      Izbriši
  28. super je haljina, mozda te sandi izvede na vecer ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahahah...
      Možda, samo bojim se da kod nas nema mjesta ggdje bi se ta haljina obukla... Nažalost, nismo u Havani prije Castra ili tako negdje... :)

      Izbriši
  29. ta bunda je predivna <3
    haljinu iskoristi za nekakav photoshooting :)

    OdgovoriIzbriši
  30. aaaaaaaaa, koje fotke! cure izgledate sjajnoo
    citamo se ??!
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  31. Beli kaput je predivan, a haljina, uvek će se naći neka prilika ne brini :)

    OdgovoriIzbriši
  32. oh you did right that last dress is to die for! but i also love the combo of that fabulous red sweater and black pants!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  33. Kaputi sa prve i trece slike su mi predivni! tako zenstveni i super super vam stoje :)
    pozz
    anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  34. Joj, ovde ima bas odlicnih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  35. stvarno super stvarcice se nadu :) patim na kapute opcenito i ovo mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  36. kako je dobra ova oversize krznena jakna! :)

    a tek haljina sa poslednje fotke...ma, vintage chic, u najboljem izdanju!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...