30. 11. 2012.

Coral

Hello!

Danas je na redu moja šarena, velika vesta! Nedavno sam ju kupila i strašno me veseli jer konačno imam zimsku vestu koja nije crna/siva/bijela, već šarena i vesela :)

Today's all about my new colorful, big sweater! I bought it recently and I'm really happy with it because it's the first time I have sweater for the winter, that's not black/grey/white. It's so colorful and cheerful :)



Vesta/sweater, remen/belt - H&M, čizme/boots - Bershka, naušnice/earrings - Six



Kiss, Dora

32 komentara:

  1. Ovo ne samo za je zimska vesta iliti dzemper, ovo je pravi zimski drgulj i to jos u medenoj boji koja nezno greje.
    Igledas u njimu i on na tebi tako neszno i romaticno da ste pravi idealan par!!
    :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. very laid back and perfect look for winter. the belt is a great idea on this jumper.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dzemper i jesen idu savrseno zajedno. Prelepo je. A cizme isto lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja mrzim sve debele stvari, ali sad smo osudjeni na njih. Ovaj dzemper ti super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a gorgeous sweater! I love the studs on the boots as well, you look so warm and cozy :)

    OdgovoriIzbriši
  6. PRESLATKA si!!! Predivno mi je ovo, tocno nesto sto bi i ja obukla.. bas savrsen outfit! A vesta je bas odlicna!

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. p.s. a ova prva slika mi je savrsenstvo! :) ti lijepa, na divnoj foteljici okruzena knjigama.. ma super! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slatka vesta i boja. Baš su mi super takve zimske kombinacije, i veste koje se nose na tajice. Samo što ja volim čupave veste :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna mi je ova vestica, pogledat ću u Hm kad stignem do Zg-a :) super fotkice :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Boja je genijalna i jako ti lijepo pristaje! Meni se zimi obično dogodi da zaglavim u crnoj, sivoj, smeđoj i petrolej plavoj boji.

    OdgovoriIzbriši
  11. Preslatka kombinacija, boja je odlična, jako mi se sviđa, i dužina također...
    Čizme su posebne!!

    OdgovoriIzbriši
  12. obožavam veste koje se omotaju oko tijela poput deke! boja <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je vesta baš po mom ukusu..divna!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Presladak dzemper,bas mi se svidja i velicina i boja! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. wow i adore your rock´n´roll boots darling!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican outfit :)
    pratim te :)
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Happy December dear, hope you're having a wonderful weekend!
    Thats such a pretty shade for a sweater, looks so cozy. Love the boots!

    OdgovoriIzbriši
  18. Cute sweater ! Your place looks really lovely too. :)

    Satu
    Indie by heart

    OdgovoriIzbriši
  19. predobar je dzemper....spas za zimu..

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican outfit! Love the cipele.
    Govorim samo pomalo bosanski, so would you like to follow each other?
    Let me know.

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Such a great outfit, love your boots! :)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  22. Obožavam ovakve džempere!
    A ti si ga super uklopila ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Lovely :)
    Follow me in http://littlesweetsa.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  24. Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find It really helpful & it
    helped me out a lot. I'm hoping to present something back and help others such as you helped me.

    My page ... anti cellulite treatment

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...